Newsy

Małgorzata Rozenek: Ewa Chodakowska jest królową polskiego fitnessu, nie zamierzam się z nią ścigać

2014-09-10  |  06:55

Późną jesienią ukaże się kolejna książka autorstwa znanej prezenterki, w której znajdą się także porady dotyczące fitnessu i zdrowego odżywiania. Rozenek zapewnia jednak, że jej kalendarz będzie miał zupełnie inny charakter niż poradniki Ewy Chodakowskiej, którą nazywa królową polskiego fitnessu.

Małgorzata Rozenek jest autorką dwóch książek: Perfekcyjna pani domu. Poradnik oraz Perfekcyjny ogród. Poradnik. W listopadzie ukaże się kolejna publikacja jej autorstwa zatytułowana „Perfekcyjny rok z Małgorzatą Rozenek”.

Te trzy książki razem tworzą pełne kompendium wiedzy o prowadzeniu domu. Pierwsza książka dzieliła dom na pomieszczenia i nakreślała, co należałoby zrobić w każdym pomieszczeniu. Druga książka dotyczyła ogrodu, balkonu, tarasu, czyli tego naturalnego przedłużenia domu, o którym bardzo często zapominamy. A trzecia jest kalendarzem – mówi agencji Newseria Lifestyle Małgorzata Rozenek.

W kalendarzu znajdą się porady na każdy z dwunastu miesięcy roku. Będą to rady ściśle związane z konkretną porą roku i towarzyszącym jej wydarzeniom. Małgorzata Rozenek podpowie, jak w listopadzie przygotować dynię na Halloween, jak udekorować dom na święta Bożego Narodzenia, jak przygotować przyjęcie z okazji pierwszej komunii dziecka oraz kiedy zabrać się za dietę i ćwiczenia, by zdążyć przed sezonem bikini.

Jest rozdział o wyglądzie, dlatego że każdy z miesięcy jest podzielony na trzy etapy, co trzeba zrobić dla domu, co trzeba zrobić dla rodziny i co można zrobić dla siebie. W kwietniu i maju pojawią się porady dotyczące ćwiczeń, zdrowego odżywiania, przepisy. Ale nie tylko, to jest jeden z licznych elementów, które się składa na ten kalendarz – mówi Małgorzata Rozenek.

Kalendarz z poradami dotyczącymi zdrowego odżywiania i propozycjami ćwiczeń rok temu wydała Ewa Chodakowska. Małgorzata Rozenek zapewnia, że jej publikacja będzie miała inny charakter, a ona sama nie zamierza rywalizować z najsłynniejszą polską trenerką na polu fitnessu i zdrowego stylu życia.

– Niezwykle cenię Ewę Chodakowską, zresztą tak samo, jak cenię każdego, kto posiada ogromną wiedzę z dziedziny, którą się zajmuje. Ewa jest niekwestionowaną królową polskiego fitnessu i dbania o siebie. Absolutnie do głowy by mi nawet nie przyszło próbować się z nią ścigać w tej dziedzinie – deklaruje Małgorzata Rozenek.

Małgorzata Rozenek jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od wiosny 2012 roku pełni rolę gospodyni reality show emitowanego przez stację TVN Perfekcyjna pani domu. Rozenek udziela w nim rad dotyczących prowadzenia domu. W 2013 roku zdobyła nagrodę Plejada Top Ten w kategorii debiut roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.