Newsy

Lucky: To nieprawda, że chcę się wypromować na Rafale Maślaku

2015-07-17  |  06:50

Lucky odpiera zarzuty internautów, że angażując do teledysku debiutanckiej piosenki Rafała Maślaka, chciała się na nim wypromować. Nie kierowała się także tym, że jest to Mister Polski. Dla wokalistki kluczowe było to, że jest on pozytywną i sympatyczną postacią.

Rafał Maślak wystąpił w klipie piosenki „Mimochodem”.

Niektórzy odebrali to tak, że chcę się wypromować na Rafale. Część kobiet myśli, że wzięłam go, bo jest przystojny. Pod teledyskiem jest sporo hejtów. Piszą je zazdrosne kobiety. Chodziło mi o postać, która jest pozytywna, a on właśnie taki jest. Wstaje rano, nagrywa cały czas dla ludzi, ładuje ich tą energią i dlatego chciałam go wziąć do teledysku, chciałam, żeby on również pokazał, że ja też jestem osobą pozytywną – mówi Lucky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle

W teledysku Lucky i Rafał Maślak obejmują się i tulą. Wokalistka przyznaje, że bardzo lubi się z Misterem Polski, podkreśla jednak, że sceny były po prostu odgrywane, a na planie panowała luźna atmosfera.

– To nie wygląda tak jak w filmach, że tu się całują, tutaj obmacywanie jakieś. Ludzie właśnie wychwytują tylko, że tu go dotknęła, ten ją dotknął tam. To tak wcale nie wygląda. To jest taka chwila, gdzie kamera to akurat ujmuje. My się bardzo dużo śmialiśmy. Nie było między nami krępacji. Nie wiem natomiast, jak on zareagował no to w domu, jak zareagowała na to jego dziewczyna – mówi wokalistka.

Premiera klipu odbyła się 8 lipca.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.