Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | doradca wizerunkowy |
Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami
Stylistka zamierza zmienić charakter swojego programu „Sablewskiej sposób na modę”. Chce, by nowa edycja była bardziej naturalna i pozwalała na nawiązanie jeszcze bliższego kontaktu między prowadzącą a uczestniczkami. Gwiazda kończy ponadto pracę nad kolekcją dla polskiej marki odzieżowej i myśli nad jesienną linią butów dla marki Carinii.
Maję Sablewską czeka pracowite lato. Niedawno zaczęła pracę nad 7. sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”, który jesienią pojawi się na antenie TVN Style. Sablewska zapowiada, że edycja ta będzie miała nieco inny charakter niż sześć poprzednich.
– To będzie taka edycja bardzo naturalna i taka backstage’owa, inna niż do tej pory. Jeszcze nie wiem do końca jaka, bo to się pewnie wszystko ułoży – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W swoim programie Maja Sablewska nie tylko doradza kobietom, jak zmienić swój wizerunek, by wyglądać i czuć się świetnie. Pomaga im także nabrać dystansu do problemów, które niszczą ich poczucie własnej wartości i zmniejszają pewność siebie. „Sablewskiej sposób na modę” charakteryzują szczere rozmowy i więź między prowadzącą a uczestniczkami, która w nowej edycji ma być jeszcze mocniejsza.
– Chciałabym, żeby się urodziła taka bliskość pomiędzy mną a bohaterkami, jeszcze większa niż do tej pory – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda zaprojektowała ponadto kolekcję ubrań dla polskiej marki odzieżowej i wkrótce rozpocznie pracę nad kampanią reklamową. Czeka ją także przygotowanie linii butów na sezon jesień/zima 2016/2017 dla marki Carinii.
– Stawiamy znowu na kolejne kolory, teraz postawiliśmy na czerwień, za chwilę stawiamy na kolejny kolor, nie będę zdradzała jaki, bo pewnie konkurencja słucha – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda wyrusza także w trasę po Polsce, w trakcie której będzie prowadzić metamorfozy dla kobiet w centrach handlowych. Z jej porad skorzystać będzie mogła każda kobieta. Plany na najbliższe miesiące to jednak nie wszystko – Maja Sablewska zawsze myśli bowiem bardziej przyszłościowo. Wyobraża sobie siebie nie za dwa lub trzy miesiące, lecz trzy lata.
– Za parę lat na pewno bym chciała coś zrobić, co wypełni niszę, którą widzę w modzie w Polsce, ale nie zdradzę jeszcze szczegółów – mówi Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2024-08-23: Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne
- 2024-12-02: Maja Sablewska: Czułam się wypalona, przeszłam terapię. Zaczęłam inwestować w siebie, w swoją psychikę i świadomość
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-08-07: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć
- 2024-09-02: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Młodzież i dzieci są teraz mocno przebodźcowane. Od września będę odwiedzać szkoły i szerzyć wśród uczniów wiedzę na temat pomocy psychologicznej
- 2024-11-13: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Obecność w Zespole Pieśni i Tańca Lublin obudziła we mnie poczucie polskości, patriotyzmu i folkloru
- 2024-08-22: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Musiałam przełożyć sesję egzaminacyjną na wrzesień. Poświęciłam wszystko dla konkursu Miss Polonia
- 2024-11-04: M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
- 2024-02-08: Joanna Liszowska: W tłusty czwartek zawsze ten jeden pączek na szczęście jest wskazany. Ale nie trzeba się objadać, żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia i brzuch nie bolał
- 2024-02-28: Maja Sablewska: W moich programach najważniejszy jest dla mnie człowiek, a moda to tylko opakowanie. Jeśli zadbamy o siebie i swoje wnętrze, to ta moda też zupełnie inaczej na nas wygląda
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.