Newsy

Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać

2024-03-28  |  06:18

Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.

W spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka Marcin Bosak wciela się w rolę Erica, który kończy właśnie 50 lat. Podczas kameralnej kolacji najlepszy przyjaciel i wspólnik Gilles (Jan Wieczorkowski) wręcza mu okolicznościowy prezent. Nietuzinkowy upominek budzi spore emocje i niewątpliwie psuje atmosferę urodzinowego spotkania. Aktor podkreśla, że prywatnie nie zdarzyła mu się jeszcze taka sytuacja.

– Mam to szczęście, że raczej nie dostaję nietrafionych prezentów, a już tak bardzo nietrafionych jak ten prezent z naszego przedstawienia nie dostałem nigdy, więc jestem ciekawy, jakbym zareagował w tak zwanym normalnym swoim życiu – mówi agencji Newseria Lifestyle Marcin Bosak.

Jak jednak podkreśla, wybór prezentu nie jest łatwą sprawą. Upominek nie może być przypadkowy ani też nie powinien wywoływać dwuznacznych skojarzeń. Jeśli natomiast trafi się w gust obdarowywanego, to satysfakcja jest podwójna.

– Bardzo lubię dawać prezenty. W ogóle dając komuś prezent i jeszcze widząc, że komuś się on podoba, to sobie też robimy duży prezent. I tak to właśnie u mnie wygląda – dodaje aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.