Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: psychicznie przygotowuję się do kolejnej edycji, już nie Azja, ale ciągle express

2016-12-13  |  06:55

Wiosną przyszłego roku dziennikarka zamierza ponownie pojawić się na antenie TVN Style. Twierdzi, że czuje się wyjątkowo związana z tą stacją, lubi też kanały tematyczne. Gwiazda przygotowuje się także do drugiego sezonu „Azja Express”, z zupełnie nową destynacją. Zdjęcia mają ruszyć już na wiosnę.

W lipcu tego roku Agnieszka Woźniak-Starak zrezygnowała z prowadzenia programu „Na językach”. Jesienią można więc było ją oglądać tylko w jednym formacie, czyli podróżniczym reality show TVN „Azja Express”, którego była gospodynią. Obecnie dziennikarka pracuje nad nowym programem, tym razem dla TVN Style.

Pracujemy i nie mogę nic mówić, ale mam nadzieję, że wiosną znowu pojawię się na antenie TVN Style – mówi Agnieszka Woźniak-Starak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi, że lubi telewizyjne kanały tematyczne, a z TVN Style czuje się wyjątkowo związana. Na antenie tej stacji przez 3 lata, od marca 2013 roku, prowadziła program „Stylowy magazyn”. Nowy format nie będzie jednak jedynym, w którego tworzenie dziennikarka jest obecnie zaangażowana.

Psychicznie się już przygotowuję do kolejnej edycji, już nie Azja, ale express ciągle – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

Dziennikarka nie zna jeszcze szczegółów nowego sezonu hitu TVN, wie jedynie, że jego twórcy zamierzają zmienić destynację. Zdjęcia mają ruszyć wiosną, co może oznaczać, że podróżnicze reality show ponownie stanie się przebojem jesiennej ramówki TVN.

Znowu pewnie będzie bardzo gorąco, bardzo emocjonująco i jestem ciekawa, kto pojedzie, ale nie mam pojęcia. W ogóle niewiele wiem – przyznaje Agnieszka Woźniak-Starak.

Premiera programu „Azja Express” miała miejsce 7 września. Wzięło w niej udział osiem par, m.in. Hanna Lis i Łukasz Jemioł, Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan, Renata Kaczoruk i Weronika Budziło. Agnieszka Woźniak-Starak pełniła rolę gospodyni programu. Twierdzi, że była to dla niej nieprawdopodobna przygoda, być może nawet przygoda życia. Podobał jej się również wybór trasy podróży, jaką mieli odbyć uczestnicy programu, bardzo lubi bowiem Azję.

– Jest wyjątkowa, jest bardzo przyjazna, jest takim miejscem, w którym człowiek łatwo się wycisza. Nawet w takim pędzie jak my mieliśmy, to ta Azja gdzieś skłania do jakiejś refleksji, zadumy i jakichś przemyśleń – mówi dziennikarka.

Gwiazda TVN twierdzi, że w przeciwieństwie do uczestników wyścigu, ona nie miała zbyt wiele pracy na planie programu. Wolny czas wykorzystywała więc m.in. na przemyślenia. Jej zdaniem podróże zawsze wzbogacają człowieka, pozwalają bowiem poznać nowe kultury i nowych ludzi. Dzięki wyjazdowi do Laosu, Wietnamu, Kambodży i Tajlandii wraz z ekipą tworzącą „Azja Express”, nawiązała również wyjątkowe znajomości, a nawet przyjaźnie, które przetrwają dłużej niż program.

– Ta pierwsza edycja mimo wszystko będzie wyjątkowa, bo to się już nie powtórzy i my też mamy taką świadomość, że w tym składzie robiliśmy to po raz pierwszy i nikt nie wiedział, jak to będzie wyglądało, co z tego wyjdzie – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

Dziennikarka podkreśla, że już w trakcie zdjęć ekipa tworząca program przeczuwała, że stanie się on hitem. Tak też zdaniem Agnieszki Woźniak-Starak się stało. Dlatego tym mocniej czeka na kolejny wyjazd.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.