Newsy

Aleksandra Kostka: Pogoda jest bezstronna i apolityczna, a najważniejsza jest ta w sercu

2019-02-07  |  06:45

Prezenterka pogody podkreśla, że w jej pracy poglądy polityczne nie mają znaczenia. Co prawda, na ekranie musi przekazywać różne prognozy – te dobre i te nieco mniej optymistyczne, ale najważniejsze jest dla niej wewnętrzne dobro i ciepło, którym można się podzielić z drugim człowiekiem.

Aleksandra Kostka doskonale wie, że prognoza pogody jest jednym z najchętniej oglądanych bloków programowych i stara się nie zawieść widzów.

– Bardzo się cieszę, że pogoda jest bezstronna, jest apolityczna, że nad jednymi i drugimi świeci słońce. Nad wszystkimi świeci słońce, nad wszystkimi jest pogoda, która wpływa – mam nadzieję – obojętnie jak na samopoczucie, ale najważniejsza jest pogoda w sercu – mówi agencji Newseria Lifestyle Aleksandra Kostka.

Prezenterka od wielu lat angażuje w liczne akcje charytatywne. Ostatnio wzięła udział w przygotowaniu kalendarza Fundacji Armageddon Challenge. Dochód z jego sprzedaży w całości będzie przeznaczony na Dom Dziecka i pomoc młodzieży z Ośrodka Wychowawczego w Pruszkowie. Zdaniem pogodynki, Polacy potrafią się zjednoczyć w słusznej sprawie. Najlepszym tego przykładem jest zbiórka na ostatnią puszkę WOŚP prezydenta Pawła Adamowicza.

– Myślę, że my, Polacy, mamy to w genach, że po prostu potrzebujemy takiej motywacji i potrzebujemy takiego zrywu, co pokazuje historia, więc my do takich zrywów jesteśmy stworzeni – mówi Aleksandra Kostka.

Pogodynka chętnie angażuje się w działania charytatywne, bo uważa, że to obowiązek każdego człowieka. Brała udział m.in. w takich akcjach, jak pokaz mody „Zima mroźna nam niegroźna”, zbiórka funduszy na budowę szkoły w Ghanie Omeny Mensah czy „Gwiazdy na Paluchu”, której celem była pomoc bezdomnym zwierzętom.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.