Newsy

Dorota Wellman chciałaby przeprowadzić wywiad z Jarosławem Kaczyńskim

2015-09-21  |  06:55

Wywiad z Jarosławem Kaczyńskim to jedno z zawodowych marzeń Doroty Wellman. Dziennikarka chciałaby poznać wnętrze prezesa Prawa i Sprawiedliwości, liczy też, że udałoby się jej skłonić go do większej otwartości. Twierdzi, że zadałaby pytania, które siedzą w głowach wielu Polaków.

W ciągu ponaddwudziestoletniej kariery zawodowej Dorota Wellman przeprowadzała wywiady z politykami, gwiazdami kina i sceny muzycznej, celebrytami oraz zwykłymi Polakami. Wciąż jednak ma jedno marzenie w tym zakresie, a jest nim rozmowa z prezesem Prawa i Sprawiedliwości Jarosławem Kaczyńskim. Dziennikarka nie ukrywa, że wywiad ten byłby dla niej dużym zawodowym wyzwaniem.

– Nie mówi wielu rzeczy, a chciałabym je usłyszeć. Może to by była taka rozmowa, w której byśmy poznali wnętrze pana prezesa, bardzo bym chciała. To jest człowiek, który się nie otwiera, więc gdyby nam się udało, to by był duży sukces – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wellman zapewnia, że nie ma rozmówcy, którego by się obawiała. Nie boi się zwłaszcza polityków, w tym prezesa Prawa i Sprawiedliwości. Dziennikarka twierdzi, że Jarosławowi Kaczyńskiemu zadałaby pytania, które siedzą w głowach wielu Polaków. Nie chce jednak zdradzać szczegółów.

– A jak się prezes przygotuje? A jak się zdecyduje jutro i poda mi rękę i przyjdzie? Nie mogę tego spalić – mówi Dorota Wellman. 

Dorota Wellman w duecie z Marcinem Prokopem prowadzi codzienne wydanie magazynu „Dzień Dobry TVN”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-10.55, oraz program „Miasto kobiet” na antenie TVN Style.

 

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.