Newsy

Edyta Olszówka: mam nadzieję, że widzowie dadzą jeszcze jedną szansę serialowi „Aż po sufit!”

2015-10-30  |  06:55

Daleka jestem od obwiniania kogokolwiek za porażkę serialu „Aż po sufit!” – mówi Edyta Olszówka. Aktorka twierdzi, że nie czyta negatywnych komentarzy na temat Cezarego Pazury, nie chce bowiem się nurzać w błocie. Jej zdaniem serial nie odpowiedział po prostu na obecne potrzeby widzów. Ma jednak nadzieję, że odbiorcy dadzą mu jeszcze jedną szansę.

Serial „Aż po sufit!” miał być hitem jesiennej ramówki stacji TVN, a dla Cezarego Pazury szansą na odzyskanie pozycji zawodowej. Jego oglądalność maleje jednak z odcinka na odcinek – pierwszy epizod oglądało nieco ponad 1,5 mln widzów, a trzeci już blisko pięćset tysięcy mniej. Zdaniem niektórych mediów winę za porażkę serialu może ponosić nielubiany przez widzów Cezary Pazura.

Jestem daleka od obwiniania kogokolwiek. Myślę, że się zmieniają czasy i jest po prostu zapotrzebowanie na coś innego. Myślę też, że aktor jest w dosyć trudnej sytuacji, bo nawet jeśli robi najpiękniej i najlepiej jak potrafi, to jest to uzależnione potem od wielu aspektów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Edyta Olszówka.

Aktorka podkreśla, że cała ekipa serialu – nie tylko obsada aktorska – wkłada mnóstwo serca i wysiłku w to, by efekt ekranowy był jak najlepszy. Na ostateczny wynik mają jednak czasem wpływ takie czynniki, których twórcy serialu nie są w stanie przewidzieć. Tabloidy i internauci ostro krytykują Cezarego Pazurę oraz dyrektora programowego TVN Edwarda Miszczaka. Edyta Olszówka twierdzi, że nie czyta tego typu artykułów, nic jej one bowiem nie dają oprócz poczucia niesmaku.

Dawniej były recenzje i można było się z nich dowiedzieć, co się robi źle, niepoprawnie, co się nie podoba. Niestety, w tych plotkach to właściwie nie ma jakichś sugestii, co można by było zmienić, tylko jest takie trochę nurzanie w błocie. Ale nic to nie daje, oprócz tego, że człowiek pozostaje z takim niesmakiem na swój temat – mówi Edyta Olszówka.

Dotychczas widzowie stacji TVN obejrzeli dziewięć odcinków serialu „Aż po sufit!”. Telewizja planuje emisję kolejnych czterech. Edyta Olszówka ma nadzieję, że przez ten czas historia rodziny Domirskich zyska większą akceptację Polaków.

– Mam nadzieję, że ci, co lubią, będą usatysfakcjonowani, a ci, co nie lubią, jakoś ścierpią i dadzą nam jeszcze szansę. W końcu niewiele nam tych odcinków już chyba do końca zostało – mówi Edyta Olszówka.

Serial „Aż po sufit!” można oglądać we wtorki o godz. 21.30. W rolach głównych występują Edyta Olszówka, Cezary Pazura, Karolina Staniec, Małgorzata Foremniak, Kamil Szeptycki, Krzysztof Chodorowski oraz Erika Karkuszewska. Autorem scenariusza jest Marcin Baczyński, a za reżyserię odpowiadają  Bartosz Konopka i Julia Kolberger.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.