Newsy

Julia Kuczyńska: udział w „Lip Sync Battle Ustawka” to dla mnie okazja, by się pobawić i pośmiać z siebie

2015-11-30  |  06:45

Julia Kuczyńska będzie jedną z gwiazd programu muzycznego „Lip Sync Battle Ustawka”. Zadaniem uczestników nowego show telewizji TVN będzie poruszanie ustami do puszczanego z playbacku utworu. Autorka bloga Maffashion uważa, że jest to okazja do świetnej zabawy i pośmiania się z samej siebie. Twierdzi też, że w ten sposób zrealizuje dziecięce pragnienie wystąpienia w programie „Mini Playback Show”. 

„Lip Sync Battle Ustawka” to nowa propozycja stacji TVN na wiosnę 2016 roku. Będzie to 12-odcinkowy muzyczny show, w którym wystąpią czołowe polskie gwiazdy młodego pokolenia, m.in. Saszan, Dawid Kwiatkowski, Ewa Farna, Edyta Herbuś, Sebastian Karpiel-Bułecka, Julia Kuczyńska, Czesław Mozil i Marta Wierzbicka. Zadaniem uczestników będzie poruszanie ustami do wybranej puszczanej z playbacku piosenki. Wygrywa osoba, której wykonanie będzie najbardziej zaskakujące.

– Nie wiem, czy kojarzysz taki program z lat dziecięcych „Mini Playback Show”, zawsze chciałam w nim być, zawsze chciałam w nim się pojawić. Gdzieś tam po drodze coś wyszło, szkoła, mama nie pozwoliła i tutaj taka okazja, trochę później, ale się pojawiła – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska.

„Lip Sync Battle Ustawka” będzie można oglądać w pierwszym kwartale 2016 roku. Program będzie dostępny wyłącznie w internecie na platformie Player.pl. Zdjęcia do programu zostały już zakończone. Julia Kuczyńska zdradza, że wybrała m.in. piosenkę amerykańskiej wokalistki Ariany Grande. 

– Dla mnie to jest przede wszystkim właśnie okazja do tego, aby się pobawić i pośmiać z siebie, powygłupiać – mówi Julia Kuczyńska.

„Lip Sync Battle Ustawka” to polska adaptacja niezwykle popularnego amerykańskiego show „Lip Sync Battle” nadawanego na kanale Spike. Oryginalny program wywodzi się z Jimmy Fallon Show, a pojawiły się w nim takie gwiazd, jak Anne Hathaway, Tom Cruise i Emma Stone. Zdaniem Julii Kuczyńskiej polskie gwiazdy wykażą się podobnym dystansem do samych siebie jak ich amerykańscy koledzy. Blogerka uważa natomiast, że Polacy mają duży problem z zachowaniem dystansu, umiejętnością wyluzowania się i śmiania z siebie.

– Nie generalizuję, ale sami dobrze o tym wiemy, jak jest i faktycznie czasami trudno jest cokolwiek zrobić, co jest trochę inne. Bo jednak jak ktoś wychodzi przed szereg, to zawsze jest wytykany palcami, bo to niekoniecznie spotyka się z aprobatą – mówi Julia Kuczyńska.

W roli prowadzących program „Lip Sync Battle Ustawka” widzowie TVN Player zobaczą Natalię Jakułę i Piotra Kędzierskiego. W każdym z odcinków pokażą się również kabareciarze z Abstrachuje.tv, którzy pokażą kulisy muzycznego show.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.