Newsy

Julia Kuczyńska: udział w „Lip Sync Battle Ustawka” to dla mnie okazja, by się pobawić i pośmiać z siebie

2015-11-30  |  06:45

Julia Kuczyńska będzie jedną z gwiazd programu muzycznego „Lip Sync Battle Ustawka”. Zadaniem uczestników nowego show telewizji TVN będzie poruszanie ustami do puszczanego z playbacku utworu. Autorka bloga Maffashion uważa, że jest to okazja do świetnej zabawy i pośmiania się z samej siebie. Twierdzi też, że w ten sposób zrealizuje dziecięce pragnienie wystąpienia w programie „Mini Playback Show”. 

„Lip Sync Battle Ustawka” to nowa propozycja stacji TVN na wiosnę 2016 roku. Będzie to 12-odcinkowy muzyczny show, w którym wystąpią czołowe polskie gwiazdy młodego pokolenia, m.in. Saszan, Dawid Kwiatkowski, Ewa Farna, Edyta Herbuś, Sebastian Karpiel-Bułecka, Julia Kuczyńska, Czesław Mozil i Marta Wierzbicka. Zadaniem uczestników będzie poruszanie ustami do wybranej puszczanej z playbacku piosenki. Wygrywa osoba, której wykonanie będzie najbardziej zaskakujące.

– Nie wiem, czy kojarzysz taki program z lat dziecięcych „Mini Playback Show”, zawsze chciałam w nim być, zawsze chciałam w nim się pojawić. Gdzieś tam po drodze coś wyszło, szkoła, mama nie pozwoliła i tutaj taka okazja, trochę później, ale się pojawiła – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska.

„Lip Sync Battle Ustawka” będzie można oglądać w pierwszym kwartale 2016 roku. Program będzie dostępny wyłącznie w internecie na platformie Player.pl. Zdjęcia do programu zostały już zakończone. Julia Kuczyńska zdradza, że wybrała m.in. piosenkę amerykańskiej wokalistki Ariany Grande. 

– Dla mnie to jest przede wszystkim właśnie okazja do tego, aby się pobawić i pośmiać z siebie, powygłupiać – mówi Julia Kuczyńska.

„Lip Sync Battle Ustawka” to polska adaptacja niezwykle popularnego amerykańskiego show „Lip Sync Battle” nadawanego na kanale Spike. Oryginalny program wywodzi się z Jimmy Fallon Show, a pojawiły się w nim takie gwiazd, jak Anne Hathaway, Tom Cruise i Emma Stone. Zdaniem Julii Kuczyńskiej polskie gwiazdy wykażą się podobnym dystansem do samych siebie jak ich amerykańscy koledzy. Blogerka uważa natomiast, że Polacy mają duży problem z zachowaniem dystansu, umiejętnością wyluzowania się i śmiania z siebie.

– Nie generalizuję, ale sami dobrze o tym wiemy, jak jest i faktycznie czasami trudno jest cokolwiek zrobić, co jest trochę inne. Bo jednak jak ktoś wychodzi przed szereg, to zawsze jest wytykany palcami, bo to niekoniecznie spotyka się z aprobatą – mówi Julia Kuczyńska.

W roli prowadzących program „Lip Sync Battle Ustawka” widzowie TVN Player zobaczą Natalię Jakułę i Piotra Kędzierskiego. W każdym z odcinków pokażą się również kabareciarze z Abstrachuje.tv, którzy pokażą kulisy muzycznego show.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.