Newsy

Karolina Gilon: Przede mną bardzo duża szansa rozwoju. Będę robić autorskie reportaże

2016-08-12  |  06:56

Modelka wkrótce zadebiutuje jako reporterka. Będzie przygotowywać reportaże o tematyce lifestyle'owej do programu DeFacto na antenie stacji TTV. Planuje także wydanie kolejnych singli. Twierdzi, że nie może narzekać na brak propozycji zawodowych także w modelingu.

W roli gospodyni programu popularno-naukowego DeFacto na antenie stacji TTV Karolina Gilon zadebiutowała w lutym 2016 roku. Modelka została prowadzącą piątkowych wydań programu, gospodarzem pozostałych wydań pozostał Rafał Betlejewski. Gwiazda twierdzi, że nowe doświadczenie zawodowe pozwoliło jej całkowicie oswoić się z telewizją – zapewnia, że kamera absolutnie jej już nie stresuje.

Nigdy w życiu mnie jakoś szczególnie nie stresowała, ale już czuję się z nią za pan brat – mówi Karolina Gilon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Po wakacyjnej przerwie program DeFacto wróci na antenę TTV, jednak w nieco zmienionej formule. Nowością będą reportaże przygotowywane przez Karolinę Gilon. Modelka będzie całkowicie odpowiedzialna za tę część programu – reportaże będą powstawać na podstawie jej pomysłu i scenariusza, ona także będzie je przygotowywać jako reporterka. Gwiazda twierdzi, że jest to da niej ogromna szansa rozwoju.

Na pewno będą tematy lifestyle’owe, z których można się bardzo dużo dowiedzieć. Bo będą takie luźne, w moim stylu, aczkolwiek będzie w nich dużo wiedzy merytorycznej – mówi Karolina Gilon.

Telewizja to jednak nie wszystko, gwiazda twierdzi, że nie może narzekać na brak propozycji zawodowych. Przede wszystkim zamierza wrócić do muzyki – od wydania jej pierwszego singla, zatytułowanego „All the time”, minęły już bowiem trzy miesiące. Modelka nagrała ten kawałek wraz z muzykami założonego przez siebie zespołu GUN*S: Łukaszem Urbańskim i Michałem Nosowiczem.

– Przez to, że pracuję w TTV, miałam mniej czasu na muzykę, ale już do tego wracam i w sierpniu podejrzewam, że wydam dwa single – jeden angielski, drugi polski. Chyba że jeszcze po drodze nagram coś dobrego, to może i trzy, zobaczymy, chce nadrobić ten stracony czas – mówi Karolina Gilon.

W maju gwiazda zapowiadała, że jeszcze w tym roku ukaże się debiutancka płyta zespołu. Karolina Gilon nie rezygnuje też z modelingu, choć twierdzi, że nigdy nie nastawiała się na karierę modelki. Nawet udział w programie „Top Model” traktowała jako przygodę, a nie klucz do przyszłości zawodowej w modelingu. 

– Nie chodzę po wybiegach, bo niestety nie mam na to czasu. Zdecydowałam się na pracę w telewizji, na muzykę, ale cały czas jeszcze działam w tym kierunku, biorę udział w sesjach zdjęciowych – mówi Karolina Gilon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.