Newsy

Karolina Gilon: Przede mną bardzo duża szansa rozwoju. Będę robić autorskie reportaże

2016-08-12  |  06:56

Modelka wkrótce zadebiutuje jako reporterka. Będzie przygotowywać reportaże o tematyce lifestyle'owej do programu DeFacto na antenie stacji TTV. Planuje także wydanie kolejnych singli. Twierdzi, że nie może narzekać na brak propozycji zawodowych także w modelingu.

W roli gospodyni programu popularno-naukowego DeFacto na antenie stacji TTV Karolina Gilon zadebiutowała w lutym 2016 roku. Modelka została prowadzącą piątkowych wydań programu, gospodarzem pozostałych wydań pozostał Rafał Betlejewski. Gwiazda twierdzi, że nowe doświadczenie zawodowe pozwoliło jej całkowicie oswoić się z telewizją – zapewnia, że kamera absolutnie jej już nie stresuje.

Nigdy w życiu mnie jakoś szczególnie nie stresowała, ale już czuję się z nią za pan brat – mówi Karolina Gilon agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Po wakacyjnej przerwie program DeFacto wróci na antenę TTV, jednak w nieco zmienionej formule. Nowością będą reportaże przygotowywane przez Karolinę Gilon. Modelka będzie całkowicie odpowiedzialna za tę część programu – reportaże będą powstawać na podstawie jej pomysłu i scenariusza, ona także będzie je przygotowywać jako reporterka. Gwiazda twierdzi, że jest to da niej ogromna szansa rozwoju.

Na pewno będą tematy lifestyle’owe, z których można się bardzo dużo dowiedzieć. Bo będą takie luźne, w moim stylu, aczkolwiek będzie w nich dużo wiedzy merytorycznej – mówi Karolina Gilon.

Telewizja to jednak nie wszystko, gwiazda twierdzi, że nie może narzekać na brak propozycji zawodowych. Przede wszystkim zamierza wrócić do muzyki – od wydania jej pierwszego singla, zatytułowanego „All the time”, minęły już bowiem trzy miesiące. Modelka nagrała ten kawałek wraz z muzykami założonego przez siebie zespołu GUN*S: Łukaszem Urbańskim i Michałem Nosowiczem.

– Przez to, że pracuję w TTV, miałam mniej czasu na muzykę, ale już do tego wracam i w sierpniu podejrzewam, że wydam dwa single – jeden angielski, drugi polski. Chyba że jeszcze po drodze nagram coś dobrego, to może i trzy, zobaczymy, chce nadrobić ten stracony czas – mówi Karolina Gilon.

W maju gwiazda zapowiadała, że jeszcze w tym roku ukaże się debiutancka płyta zespołu. Karolina Gilon nie rezygnuje też z modelingu, choć twierdzi, że nigdy nie nastawiała się na karierę modelki. Nawet udział w programie „Top Model” traktowała jako przygodę, a nie klucz do przyszłości zawodowej w modelingu. 

– Nie chodzę po wybiegach, bo niestety nie mam na to czasu. Zdecydowałam się na pracę w telewizji, na muzykę, ale cały czas jeszcze działam w tym kierunku, biorę udział w sesjach zdjęciowych – mówi Karolina Gilon.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.