Newsy

Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami

2016-06-20  |  06:50

Stylistka zamierza zmienić charakter swojego programu „Sablewskiej sposób na modę”. Chce, by nowa edycja była bardziej naturalna i pozwalała na nawiązanie jeszcze bliższego kontaktu między prowadzącą a uczestniczkami. Gwiazda kończy ponadto pracę nad kolekcją dla polskiej marki odzieżowej i myśli nad jesienną linią butów dla marki Carinii.

Maję Sablewską czeka pracowite lato. Niedawno zaczęła pracę nad 7. sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”, który jesienią pojawi się na antenie TVN Style. Sablewska zapowiada, że edycja ta będzie miała nieco inny charakter niż sześć poprzednich.

– To będzie taka edycja bardzo naturalna i taka backstage’owa, inna niż do tej pory. Jeszcze nie wiem do końca jaka, bo to się pewnie wszystko ułoży – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W swoim programie Maja Sablewska nie tylko doradza kobietom, jak zmienić swój wizerunek, by wyglądać i czuć się świetnie. Pomaga im także nabrać dystansu do problemów, które niszczą ich poczucie własnej wartości i zmniejszają pewność siebie. „Sablewskiej sposób na modę” charakteryzują szczere rozmowy i więź między prowadzącą a uczestniczkami, która w nowej edycji ma być jeszcze mocniejsza.

– Chciałabym, żeby się urodziła taka bliskość pomiędzy mną a bohaterkami, jeszcze większa niż do tej pory – mówi Maja Sablewska.

Gwiazda zaprojektowała ponadto kolekcję ubrań dla polskiej marki odzieżowej i wkrótce rozpocznie pracę nad kampanią reklamową. Czeka ją także przygotowanie linii butów na sezon jesień/zima 2016/2017 dla marki Carinii.

Stawiamy znowu na kolejne kolory, teraz postawiliśmy na czerwień, za chwilę stawiamy na kolejny kolor, nie będę zdradzała jaki, bo pewnie konkurencja słucha mówi Maja Sablewska.

Gwiazda wyrusza także w trasę po Polsce, w trakcie której będzie prowadzić metamorfozy dla kobiet w centrach handlowych. Z jej porad skorzystać będzie mogła każda kobieta. Plany na najbliższe miesiące to jednak nie wszystko Maja Sablewska zawsze myśli bowiem bardziej przyszłościowo. Wyobraża sobie siebie nie za dwa lub trzy miesiące, lecz trzy lata.

– Za parę lat na pewno bym chciała coś zrobić, co wypełni niszę, którą widzę w modzie w Polsce, ale nie zdradzę jeszcze szczegółów – mówi Maja Sablewska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów

Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „​rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.