Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | doradca wizerunkowy |
Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami
Stylistka zamierza zmienić charakter swojego programu „Sablewskiej sposób na modę”. Chce, by nowa edycja była bardziej naturalna i pozwalała na nawiązanie jeszcze bliższego kontaktu między prowadzącą a uczestniczkami. Gwiazda kończy ponadto pracę nad kolekcją dla polskiej marki odzieżowej i myśli nad jesienną linią butów dla marki Carinii.
Maję Sablewską czeka pracowite lato. Niedawno zaczęła pracę nad 7. sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”, który jesienią pojawi się na antenie TVN Style. Sablewska zapowiada, że edycja ta będzie miała nieco inny charakter niż sześć poprzednich.
– To będzie taka edycja bardzo naturalna i taka backstage’owa, inna niż do tej pory. Jeszcze nie wiem do końca jaka, bo to się pewnie wszystko ułoży – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W swoim programie Maja Sablewska nie tylko doradza kobietom, jak zmienić swój wizerunek, by wyglądać i czuć się świetnie. Pomaga im także nabrać dystansu do problemów, które niszczą ich poczucie własnej wartości i zmniejszają pewność siebie. „Sablewskiej sposób na modę” charakteryzują szczere rozmowy i więź między prowadzącą a uczestniczkami, która w nowej edycji ma być jeszcze mocniejsza.
– Chciałabym, żeby się urodziła taka bliskość pomiędzy mną a bohaterkami, jeszcze większa niż do tej pory – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda zaprojektowała ponadto kolekcję ubrań dla polskiej marki odzieżowej i wkrótce rozpocznie pracę nad kampanią reklamową. Czeka ją także przygotowanie linii butów na sezon jesień/zima 2016/2017 dla marki Carinii.
– Stawiamy znowu na kolejne kolory, teraz postawiliśmy na czerwień, za chwilę stawiamy na kolejny kolor, nie będę zdradzała jaki, bo pewnie konkurencja słucha – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda wyrusza także w trasę po Polsce, w trakcie której będzie prowadzić metamorfozy dla kobiet w centrach handlowych. Z jej porad skorzystać będzie mogła każda kobieta. Plany na najbliższe miesiące to jednak nie wszystko – Maja Sablewska zawsze myśli bowiem bardziej przyszłościowo. Wyobraża sobie siebie nie za dwa lub trzy miesiące, lecz trzy lata.
– Za parę lat na pewno bym chciała coś zrobić, co wypełni niszę, którą widzę w modzie w Polsce, ale nie zdradzę jeszcze szczegółów – mówi Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2024-08-23: Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne
- 2024-08-07: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): W konkursie chodzi nie tylko o piękno zewnętrzne, ale też o możliwość udziału w projektach charytatywnych. Wiem, że mogę wiele osiągnąć
- 2024-09-02: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Młodzież i dzieci są teraz mocno przebodźcowane. Od września będę odwiedzać szkoły i szerzyć wśród uczniów wiedzę na temat pomocy psychologicznej
- 2024-08-22: Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Musiałam przełożyć sesję egzaminacyjną na wrzesień. Poświęciłam wszystko dla konkursu Miss Polonia
- 2024-11-04: M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
- 2024-02-08: Joanna Liszowska: W tłusty czwartek zawsze ten jeden pączek na szczęście jest wskazany. Ale nie trzeba się objadać, żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia i brzuch nie bolał
- 2024-02-28: Maja Sablewska: W moich programach najważniejszy jest dla mnie człowiek, a moda to tylko opakowanie. Jeśli zadbamy o siebie i swoje wnętrze, to ta moda też zupełnie inaczej na nas wygląda
- 2024-03-13: Maja Sablewska: Polsat to rodzina, więc praca w tej stacji to dla mnie ogromny zaszczyt. Czuję się zaopiekowana, a poza tym lepiej mi płacą
- 2024-02-20: Maja Sablewska: Odsunęłam się od świata show-biznesowo-plotkarskiego. Już nic mnie nie rozprasza w drodze do celu
- 2024-02-05: Ewa Minge: Po pięćdziesiątce niełatwo było mi utrzymać formę i nie mogłam jeść wszystkiego, co chciałam. Musiałam ograniczyć słodycze, którymi wcześniej się zajadałam
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.