Newsy

Majka Jeżowska w programie „Aplauz, aplauz!”. Gwiazda będzie trenerką wokalną uczestników

2015-08-07  |  06:50

„Aplauz, aplauz!” to nowy program stacji TVN. Wezmą w nim udział śpiewające dzieci wraz z dorosłymi opiekunami. Uczestnicy ćwiczyć będą pod okiem profesjonalnych trenerów – Majki Jeżowskiej i Magdy Steczkowskiej. Premiera nowego talent show 6 września. 

„Aplauz, aplauz!” to kolejny, po „Małych gigantach”, talent show dla dzieci na antenie stacji TVN. Podobnie jak poprzednik tak i nowy program oparty jest na formacie hiszpańskim. Tym razem do rywalizacji staną jednak nie tylko dzieci, lecz także ich dorośli opiekunowie – rodzice lub dziadkowie. Publiczność zobaczy 20 takich duetów. Do finału dojdą tylko cztery.

Zapowiada się bardzo wzruszający, emocjonalny program, bo będziemy świadkami różnych relacji i więzi w obrębie tego duetu czy tej rodziny – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Majka Jeżowska.

W pierwszym etapie na scenie pojawiać się będą dwa duety, a o przejściu jednego z nich do kolejnego etapu decydować będzie w dużej mierze zgromadzona w studiu widownia. Klaszcząc i wstając z miejsc, publiczność będzie wyrażać poparcie dla jednej z par. Następnie swoją ocenę występu przedstawią członkowie jury, czyli Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme. W przygotowaniu do występu uczestnikom pomagać będą dwie profesjonalne trenerki wokalne, czyli Majka Jeżowska i Magda Steczkowska.

– Uczestnicy po konsultacji z trenerem wokalnym na ogół podpowiadają, co im pasuje zaśpiewać, a poza tym my jesteśmy też od tego, żeby słuchać ich, poznawać ich możliwości wokalne i tak doradzać, żeby wypadli jak najlepiej. Jest to super zabawa i sprawdzian. Niektóre z tych osób nigdy nie występowały przed publicznością, więc naprawdę muszą czuć wsparcie nasze i całej produkcji, że ich występ będzie przygotowany jak najlepiej – mówi Majka Jeżowska.

Niektóre z dzieci uczestniczących w programie „Aplauz, aplauz!” nie są jednak debiutantami. Mają za sobą występy w programach telewizyjnych lub podczas festiwali piosenki dziecięcej, np. Rytm i Melodia, który od 10 lat organizuje w Radomiu Majka Jeżowska. Wokalistka twierdzi, że cieszy ją to, ponieważ może widzieć, jak dzieci te rozwijają się wokalnie.

– Czasami jest tak, że właśnie mój festiwal był pierwszym festiwalem w ich życiu, a dzisiaj są w jakimś programie telewizyjnym, kilka lat starsi i bogatsi o doświadczenia. Zawsze czuję się więc taką matką chrzestną takiego śpiewającego dzieciaka – przyznaje Majka Jeżowska.

Premiera nowego talent show stacji TVN już 6 września o godz. 20.00. Gospodynią programu będzie Agnieszka Szulim.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.