Newsy

Majka Jeżowska w programie „Aplauz, aplauz!”. Gwiazda będzie trenerką wokalną uczestników

2015-08-07  |  06:50

„Aplauz, aplauz!” to nowy program stacji TVN. Wezmą w nim udział śpiewające dzieci wraz z dorosłymi opiekunami. Uczestnicy ćwiczyć będą pod okiem profesjonalnych trenerów – Majki Jeżowskiej i Magdy Steczkowskiej. Premiera nowego talent show 6 września. 

„Aplauz, aplauz!” to kolejny, po „Małych gigantach”, talent show dla dzieci na antenie stacji TVN. Podobnie jak poprzednik tak i nowy program oparty jest na formacie hiszpańskim. Tym razem do rywalizacji staną jednak nie tylko dzieci, lecz także ich dorośli opiekunowie – rodzice lub dziadkowie. Publiczność zobaczy 20 takich duetów. Do finału dojdą tylko cztery.

Zapowiada się bardzo wzruszający, emocjonalny program, bo będziemy świadkami różnych relacji i więzi w obrębie tego duetu czy tej rodziny – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Majka Jeżowska.

W pierwszym etapie na scenie pojawiać się będą dwa duety, a o przejściu jednego z nich do kolejnego etapu decydować będzie w dużej mierze zgromadzona w studiu widownia. Klaszcząc i wstając z miejsc, publiczność będzie wyrażać poparcie dla jednej z par. Następnie swoją ocenę występu przedstawią członkowie jury, czyli Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme. W przygotowaniu do występu uczestnikom pomagać będą dwie profesjonalne trenerki wokalne, czyli Majka Jeżowska i Magda Steczkowska.

– Uczestnicy po konsultacji z trenerem wokalnym na ogół podpowiadają, co im pasuje zaśpiewać, a poza tym my jesteśmy też od tego, żeby słuchać ich, poznawać ich możliwości wokalne i tak doradzać, żeby wypadli jak najlepiej. Jest to super zabawa i sprawdzian. Niektóre z tych osób nigdy nie występowały przed publicznością, więc naprawdę muszą czuć wsparcie nasze i całej produkcji, że ich występ będzie przygotowany jak najlepiej – mówi Majka Jeżowska.

Niektóre z dzieci uczestniczących w programie „Aplauz, aplauz!” nie są jednak debiutantami. Mają za sobą występy w programach telewizyjnych lub podczas festiwali piosenki dziecięcej, np. Rytm i Melodia, który od 10 lat organizuje w Radomiu Majka Jeżowska. Wokalistka twierdzi, że cieszy ją to, ponieważ może widzieć, jak dzieci te rozwijają się wokalnie.

– Czasami jest tak, że właśnie mój festiwal był pierwszym festiwalem w ich życiu, a dzisiaj są w jakimś programie telewizyjnym, kilka lat starsi i bogatsi o doświadczenia. Zawsze czuję się więc taką matką chrzestną takiego śpiewającego dzieciaka – przyznaje Majka Jeżowska.

Premiera nowego talent show stacji TVN już 6 września o godz. 20.00. Gospodynią programu będzie Agnieszka Szulim.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.