Newsy

Majka Jeżowska w programie „Aplauz, aplauz!”. Gwiazda będzie trenerką wokalną uczestników

2015-08-07  |  06:50

„Aplauz, aplauz!” to nowy program stacji TVN. Wezmą w nim udział śpiewające dzieci wraz z dorosłymi opiekunami. Uczestnicy ćwiczyć będą pod okiem profesjonalnych trenerów – Majki Jeżowskiej i Magdy Steczkowskiej. Premiera nowego talent show 6 września. 

„Aplauz, aplauz!” to kolejny, po „Małych gigantach”, talent show dla dzieci na antenie stacji TVN. Podobnie jak poprzednik tak i nowy program oparty jest na formacie hiszpańskim. Tym razem do rywalizacji staną jednak nie tylko dzieci, lecz także ich dorośli opiekunowie – rodzice lub dziadkowie. Publiczność zobaczy 20 takich duetów. Do finału dojdą tylko cztery.

Zapowiada się bardzo wzruszający, emocjonalny program, bo będziemy świadkami różnych relacji i więzi w obrębie tego duetu czy tej rodziny – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Majka Jeżowska.

W pierwszym etapie na scenie pojawiać się będą dwa duety, a o przejściu jednego z nich do kolejnego etapu decydować będzie w dużej mierze zgromadzona w studiu widownia. Klaszcząc i wstając z miejsc, publiczność będzie wyrażać poparcie dla jednej z par. Następnie swoją ocenę występu przedstawią członkowie jury, czyli Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme. W przygotowaniu do występu uczestnikom pomagać będą dwie profesjonalne trenerki wokalne, czyli Majka Jeżowska i Magda Steczkowska.

– Uczestnicy po konsultacji z trenerem wokalnym na ogół podpowiadają, co im pasuje zaśpiewać, a poza tym my jesteśmy też od tego, żeby słuchać ich, poznawać ich możliwości wokalne i tak doradzać, żeby wypadli jak najlepiej. Jest to super zabawa i sprawdzian. Niektóre z tych osób nigdy nie występowały przed publicznością, więc naprawdę muszą czuć wsparcie nasze i całej produkcji, że ich występ będzie przygotowany jak najlepiej – mówi Majka Jeżowska.

Niektóre z dzieci uczestniczących w programie „Aplauz, aplauz!” nie są jednak debiutantami. Mają za sobą występy w programach telewizyjnych lub podczas festiwali piosenki dziecięcej, np. Rytm i Melodia, który od 10 lat organizuje w Radomiu Majka Jeżowska. Wokalistka twierdzi, że cieszy ją to, ponieważ może widzieć, jak dzieci te rozwijają się wokalnie.

– Czasami jest tak, że właśnie mój festiwal był pierwszym festiwalem w ich życiu, a dzisiaj są w jakimś programie telewizyjnym, kilka lat starsi i bogatsi o doświadczenia. Zawsze czuję się więc taką matką chrzestną takiego śpiewającego dzieciaka – przyznaje Majka Jeżowska.

Premiera nowego talent show stacji TVN już 6 września o godz. 20.00. Gospodynią programu będzie Agnieszka Szulim.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.