Newsy

Małgorzata Rozenek-Majdan: Prowadzę rozmowy o programach do przyszłej ramówki. Byłyby czymś nowym w polskiej telewizji

2018-08-17  |  06:19

Od jesieni gwiazda TVN będzie namawiać Polki do zmian, nie tylko związanych z wyglądem. Nowy program to jednak nie wszystko, prezenterka już bowiem myśli o kolejnych ramówkach. Prowadzi nawet zaawansowane rozmowy na temat kolejnych formatów, których miałaby być gospodynią. Małgorzata Rozenek-Majdan twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń zawodowych, a jej pomysły wprowadziłyby nową jakość do polskiej telewizji. 

Wiosną Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z mężem Radosławem była gwiazdą reality show „Iron Majdan”. Obecnie przyszedł czas na nową produkcję – jesienią na antenie stacji TVN zadebiutuje program „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”. Jego gospodyni przeprowadzać będzie metamorfozy kobiet, jednak w sposób całkowicie inny niż w „Projekcie Lady”. Uczestniczące w programie panie będą bowiem towarzyszyć Małgorzacie Rozenek-Majdan w jej codziennym życiu, zarówno prywatnym, jak i zawodowym.

To jest program, który będzie namawiał kobiety do zmian, będzie dawał im taką możliwość, ale nie tylko do tych zmian zewnętrznych, lecz także do tych zmian wewnątrz, tych tak naprawdę najważniejszych – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Castingi do programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek” ruszyły pod koniec lipca. Na antenę TVN wkrótce wróci również „Projekt Lady”, na co Małgorzata Rozenek-Majdan bardzo się cieszy. Kolejne produkcje, nawet te nowe, nie wyczerpują jednak zawodowych ambicji gwiazdy. Twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń, które zamierza zrealizować, uwielbia bowiem swoją pracę i traktuje ją jako życiową pasję.

Mam nawet kilka takich programów, o jednym już bardzo poważnie rozmawiam na przyszłą ramówkę. Wszystko, nie ukrywam, zależy od mojej sytuacji osobistej i to na tym się teraz najwięcej skupiam – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

Gwiazda twierdzi, że ogląda telewizje z różnych części świata i stamtąd czerpie inspirację do nowych projektów. Uważa, że w polskiej telewizji jest jeszcze wiele do zrobienia, a ona ma konkretne pomysły na wymarzone programy. Szczegółów nie zamierza jednak zdradzać.

– Nie chciałabym tych pomysłów tak rzucać, natomiast na pewno byłyby czymś nowym w polskiej telewizji – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.