Newsy

Małgorzata Rozenek-Majdan: Prowadzę rozmowy o programach do przyszłej ramówki. Byłyby czymś nowym w polskiej telewizji

2018-08-17  |  06:19

Od jesieni gwiazda TVN będzie namawiać Polki do zmian, nie tylko związanych z wyglądem. Nowy program to jednak nie wszystko, prezenterka już bowiem myśli o kolejnych ramówkach. Prowadzi nawet zaawansowane rozmowy na temat kolejnych formatów, których miałaby być gospodynią. Małgorzata Rozenek-Majdan twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń zawodowych, a jej pomysły wprowadziłyby nową jakość do polskiej telewizji. 

Wiosną Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z mężem Radosławem była gwiazdą reality show „Iron Majdan”. Obecnie przyszedł czas na nową produkcję – jesienią na antenie stacji TVN zadebiutuje program „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”. Jego gospodyni przeprowadzać będzie metamorfozy kobiet, jednak w sposób całkowicie inny niż w „Projekcie Lady”. Uczestniczące w programie panie będą bowiem towarzyszyć Małgorzacie Rozenek-Majdan w jej codziennym życiu, zarówno prywatnym, jak i zawodowym.

To jest program, który będzie namawiał kobiety do zmian, będzie dawał im taką możliwość, ale nie tylko do tych zmian zewnętrznych, lecz także do tych zmian wewnątrz, tych tak naprawdę najważniejszych – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Castingi do programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek” ruszyły pod koniec lipca. Na antenę TVN wkrótce wróci również „Projekt Lady”, na co Małgorzata Rozenek-Majdan bardzo się cieszy. Kolejne produkcje, nawet te nowe, nie wyczerpują jednak zawodowych ambicji gwiazdy. Twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń, które zamierza zrealizować, uwielbia bowiem swoją pracę i traktuje ją jako życiową pasję.

Mam nawet kilka takich programów, o jednym już bardzo poważnie rozmawiam na przyszłą ramówkę. Wszystko, nie ukrywam, zależy od mojej sytuacji osobistej i to na tym się teraz najwięcej skupiam – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

Gwiazda twierdzi, że ogląda telewizje z różnych części świata i stamtąd czerpie inspirację do nowych projektów. Uważa, że w polskiej telewizji jest jeszcze wiele do zrobienia, a ona ma konkretne pomysły na wymarzone programy. Szczegółów nie zamierza jednak zdradzać.

– Nie chciałabym tych pomysłów tak rzucać, natomiast na pewno byłyby czymś nowym w polskiej telewizji – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.