Newsy

Małgorzata Rozenek-Majdan: Prowadzę rozmowy o programach do przyszłej ramówki. Byłyby czymś nowym w polskiej telewizji

2018-08-17  |  06:19

Od jesieni gwiazda TVN będzie namawiać Polki do zmian, nie tylko związanych z wyglądem. Nowy program to jednak nie wszystko, prezenterka już bowiem myśli o kolejnych ramówkach. Prowadzi nawet zaawansowane rozmowy na temat kolejnych formatów, których miałaby być gospodynią. Małgorzata Rozenek-Majdan twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń zawodowych, a jej pomysły wprowadziłyby nową jakość do polskiej telewizji. 

Wiosną Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z mężem Radosławem była gwiazdą reality show „Iron Majdan”. Obecnie przyszedł czas na nową produkcję – jesienią na antenie stacji TVN zadebiutuje program „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”. Jego gospodyni przeprowadzać będzie metamorfozy kobiet, jednak w sposób całkowicie inny niż w „Projekcie Lady”. Uczestniczące w programie panie będą bowiem towarzyszyć Małgorzacie Rozenek-Majdan w jej codziennym życiu, zarówno prywatnym, jak i zawodowym.

To jest program, który będzie namawiał kobiety do zmian, będzie dawał im taką możliwość, ale nie tylko do tych zmian zewnętrznych, lecz także do tych zmian wewnątrz, tych tak naprawdę najważniejszych – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Castingi do programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek” ruszyły pod koniec lipca. Na antenę TVN wkrótce wróci również „Projekt Lady”, na co Małgorzata Rozenek-Majdan bardzo się cieszy. Kolejne produkcje, nawet te nowe, nie wyczerpują jednak zawodowych ambicji gwiazdy. Twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń, które zamierza zrealizować, uwielbia bowiem swoją pracę i traktuje ją jako życiową pasję.

Mam nawet kilka takich programów, o jednym już bardzo poważnie rozmawiam na przyszłą ramówkę. Wszystko, nie ukrywam, zależy od mojej sytuacji osobistej i to na tym się teraz najwięcej skupiam – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

Gwiazda twierdzi, że ogląda telewizje z różnych części świata i stamtąd czerpie inspirację do nowych projektów. Uważa, że w polskiej telewizji jest jeszcze wiele do zrobienia, a ona ma konkretne pomysły na wymarzone programy. Szczegółów nie zamierza jednak zdradzać.

– Nie chciałabym tych pomysłów tak rzucać, natomiast na pewno byłyby czymś nowym w polskiej telewizji – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.