Mówi: | Małgorzata Rozenek-Majdan |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Rozenek-Majdan: Prowadzę rozmowy o programach do przyszłej ramówki. Byłyby czymś nowym w polskiej telewizji
Od jesieni gwiazda TVN będzie namawiać Polki do zmian, nie tylko związanych z wyglądem. Nowy program to jednak nie wszystko, prezenterka już bowiem myśli o kolejnych ramówkach. Prowadzi nawet zaawansowane rozmowy na temat kolejnych formatów, których miałaby być gospodynią. Małgorzata Rozenek-Majdan twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń zawodowych, a jej pomysły wprowadziłyby nową jakość do polskiej telewizji.
Wiosną Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z mężem Radosławem była gwiazdą reality show „Iron Majdan”. Obecnie przyszedł czas na nową produkcję – jesienią na antenie stacji TVN zadebiutuje program „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”. Jego gospodyni przeprowadzać będzie metamorfozy kobiet, jednak w sposób całkowicie inny niż w „Projekcie Lady”. Uczestniczące w programie panie będą bowiem towarzyszyć Małgorzacie Rozenek-Majdan w jej codziennym życiu, zarówno prywatnym, jak i zawodowym.
– To jest program, który będzie namawiał kobiety do zmian, będzie dawał im taką możliwość, ale nie tylko do tych zmian zewnętrznych, lecz także do tych zmian wewnątrz, tych tak naprawdę najważniejszych – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Castingi do programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek” ruszyły pod koniec lipca. Na antenę TVN wkrótce wróci również „Projekt Lady”, na co Małgorzata Rozenek-Majdan bardzo się cieszy. Kolejne produkcje, nawet te nowe, nie wyczerpują jednak zawodowych ambicji gwiazdy. Twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń, które zamierza zrealizować, uwielbia bowiem swoją pracę i traktuje ją jako życiową pasję.
– Mam nawet kilka takich programów, o jednym już bardzo poważnie rozmawiam na przyszłą ramówkę. Wszystko, nie ukrywam, zależy od mojej sytuacji osobistej i to na tym się teraz najwięcej skupiam – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.
Gwiazda twierdzi, że ogląda telewizje z różnych części świata i stamtąd czerpie inspirację do nowych projektów. Uważa, że w polskiej telewizji jest jeszcze wiele do zrobienia, a ona ma konkretne pomysły na wymarzone programy. Szczegółów nie zamierza jednak zdradzać.
– Nie chciałabym tych pomysłów tak rzucać, natomiast na pewno byłyby czymś nowym w polskiej telewizji – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.
Czytaj także
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
- 2025-02-17: Radosław Majdan: Nie trenujemy z Małgosią razem, nie rywalizujemy też ze sobą. Gramy w jednym teamie i budujemy siebie nawzajem
- 2025-01-21: Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-15: Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.