Newsy

Małgorzata Rozenek została królową polskich okładek

2014-02-17  |  06:40

W ciągu ostatniego roku najczęściej na okładkach kolorowych pism pojawiała się Małgorzata Rozenek, bo aż 30 razy. Zaraz za nią w rankingu uplasowały się Małgorzata Socha oraz Małgorzata Kożuchowska. Wśród mężczyzn pierwsze miejsce zajął Piotr Adamczyk.

– Na zwycięstwo Małgorzaty Rozenek bez wątpienia wpłynął udział w popularnych programach takich, jak „Bitwa o dom” czy „Perfekcyjna Pani Domu”, w których wystąpiła w roli prowadzącej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Szczupak z agencji Press-Service zajmującej się monitoringiem mediów.

Jednak zawodowe dokonania osób publicznych nie są najważniejszym czynnikiem, który wpływają na poczytność popularnych magazynów.

– Prasę kobiecą najbardziej elektryzuje prywatne życie gwiazd, dlatego okładki zdobią głównie ich zdjęcia. Na dalszy plan schodzą kwestie poradnikowe, np. z zakresu żywieniowego lub finansowego – tłumaczy ekspert.

Czytelników kobiecej prasy najbardziej interesowały zmiany dotyczące życia osobistego Małgorzaty Rozenek, m.in. rozwód z aktorem Jackiem Rozenkiem oraz romans z piłkarzem Radosławem Majdanem.

Nie bez znaczenia pozostaje również atrakcyjność fizyczna gwiazd pojawiających się na okładkach prasy kolorowej.

– Na okładkach najczęściej goszczą kobiety o określonym typie urody – długowłose blondynki o sympatycznym uśmiechu. Małgorzata Rozenek idealnie wpasowuje się w ten kanon – mówi Marcin Szczupak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów

Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.