Newsy

Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny

2016-02-24  |  06:55

Według bukmacherów Polska znajduje się w gronie faworytów tegorocznej Eurowizji. Zwycięstwo mogłaby zapewnić Margaret i jej piosenka „Cool me down”. Wokalistka twierdzi, że jest mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu. Jej celem jest przede wszystkim dobry występ i promocja nowego kawałka. To, czy Margaret będzie reprezentować Polskę na Eurowizji 2016, okaże się 5 marca.

Obecnie w rankingach bukmacherów Polska znajduje się na 3. miejscu, tuż za Rosją i Szwecją. Tak wysoka lokata pojawiła się po premierze piosenki „Cool me down”, którą podczas Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 w Sztokholmie zamierza wykonać Margaret. Kawałek, którego współautorem jest szwedzko-irański piosenkarz i producent muzyczny Arash, został bardzo dobrze przyjęty przez zagraniczne media. Wokalistka jest jednak mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu.

– Mam trochę inny scenariusz, trochę bardziej ciemny. Po prostu się bardzo stresuję, bo to jest duża presja, więc na razie chcę sobie zdrowieć, a później chcę po prostu dobrze wypaść – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka przede wszystkim chce, by kawałek „Cool me down” spodobał się publiczności. Margaret twierdzi, że nie obawia się o popularność piosenki w Polsce, uważa ją bowiem za bardzo dobrą. Chce natomiast wypromować kawałek, który zagraniczna prasa porównuje do piosenek Rihanny, także poza granicami Polski.

– Występ na Eurowizji to dużą reklamę w całej Europie i tak sobie pomyślałam, że skoro ta piosenka jest tak dobra, dla mnie przynajmniej, to czemu by nie pokazać jej trochę dalej niż tylko w Polsce – mówi Margaret.

Obecnie nie wiadomo jeszcze, czy Margaret będzie reprezentować Polskę podczas konkursu w Sztokholmie. O miejsce na Eurowizji wokalistka walczyć będzie z ósemką innych artystów, m.in. Edytą Górniak, Michałem Szpakiem i Natalią Szroeder. Koncert preselekcyjny, organizowany przez TVP, odbędzie się już 5 marca, a jego zwycięzcę wybiorą telewidzowie w drodze głosowania.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.