Newsy

Odeta Moro: jestem absolutnie wkręcona w nowy program. Dobrze, że ktoś mi zaufał i dostałam cały weekend

2017-01-16  |  06:45

Dziennikarka została gospodynią nowej weekendowej audycji na antenie Radia Złote Przeboje. Twierdzi, że jest zachwycona obecnymi obowiązkami i ma nadzieję, że jej program stanie się inspiracją dla słuchaczy do podejmowania nowych wyzwań i aktywności. Zaznacza też, że ma teraz nieco więcej pracy i musi przyzwyczaić organizm do nowego systemu pracy, do tej pory bowiem jej dzień zaczynał się już o piątej rano.

Odeta Moro od września 2015 roku współprowadziła, wraz z Piotrem Jaworskim i Jarosławem Budnikiem, poranny program radia Złote Przeboje. Na początku 2017 roku zamieniła jednak poranki na weekendy i została gospodynią sobotnio-niedzielnej audycji „Morowy weekend”. Nowy program zadebiutował na antenie 7 stycznia.

Pierwsze wrażenie jest takie, że mam więcej pracy, a miało być łatwiej. Mam mnóstwo ciekawych gości, ale ich wszystkich muszę wydzwonić, spotkać, umówić – mówi Odeta Moro agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W „Morowym weekendzie” dziennikarka porusza tematy z zakresu zdrowia, pielęgnacji urody, kulinariów i show-biznesu. Twierdzi, że jej celem jest zachęcenie słuchaczy do próbowania nowych rzeczy w swoim życiu. Dlatego do studia zaprasza gości, którzy mogą być inspiracją zarówno dla niej, jak i dla jej słuchaczy, np. Mariusz Czerkawski i Mateusz Gessler. Zapewnia, że jest to duża odpowiedzialność, ale też ogromna satysfakcja.

– Mam nadzieję, że każdy, kto będzie słuchaczem soboty i niedzieli Radia Złote Przeboje, będzie miał taki wielki relaks, jakąś inspirację do tego, żeby się razem z programem zmieniać, żeby czerpać z życia to, co jest najciekawsze i najfajniejsze, bo to w weekend możemy doświadczać zupełnie nowych rzeczy – mówi Odeta Moro.

Gwiazda twierdzi, że nie żałuje weekendów spędzanych w pracy. Twierdzi, że nie ma w zwyczaju narzekać i stara się zawsze dostosować do wymogów życia. Do tej pory wstawała do pracy o piątej rano, co było dość uciążliwe, wprowadzało jednak w jej życiu pewien stały rytm. Teraz pracuje nad dostosowaniem swojego organizmu do nowego systemu.

Przyzwyczajam się do tego, bo dopiero od nowego roku jestem w innym systemie. Nie ukrywam, że chociaż później wstaję, to wcześniej jestem zmęczona, ale to chyba jest czyste lenistwo – mówi Odeta Moro. 

Audycji „Morowy weekend” można słuchać w każdą sobotę i niedzielę w godzinach od 12:00 do 16:00. Jego autorka ma także kilka innych planów zawodowych na 2017 rok, nie chce ich jednak przedwcześnie zdradzać. Jest natomiast przekonana, że rozpoczynający się rok będzie dla niej wyjątkowo udany.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.