Newsy

Program „Na językach” znika z anteny TVN

2016-07-06  |  06:55

Jesienią widzowie TVN nie zobaczą kolejnych odcinków programu „Na językach”. Agnieszka Szulim uznała, że w jej życiu zawodowym czas na nowe wyzwania. Poprowadzi program „Azja Express” z udziałem takich gwiazd jak Hanna Lis i Małgorzata Rozenek. Dziennikarka zrezygnowała także z prowadzenia „Stylowego magazynu”.

Agnieszka Szulim prowadziła program „Na językach” od lutego 2013 roku. Dziennikarka co niedzielę wraz ze swoimi gośćmi podsumowywała najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w świecie show-biznesu. Po ponad trzech latach uznała, że przyszedł czas na nowe zawodowe wyzwania. Zapewnia, że rezygnacja z „Na językach” była jej świadomą decyzją, zamierza się skupić bowiem na nowym programie „Azja Express”.

Pora, aby iść dalej. „Azja Express” jest takim programem, który otwiera kolejny etap w moim życiu zawodowym – mówi Agnieszka Szulim agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zmiany w życiu zawodowym gwiazdy TVN nie dotyczą wyłącznie „Na językach”. Jesienią na antenę TVN Style nie wróci także program „Stylowy magazyn”, którego gospodynią Szulim była od marca 2013 roku.

– To też jest moja świadoma decyzja, bo lubię zmiany. Lubię nowe wyzwania i iść po coś, więc idę – mówi Agnieszka Szulim.

Gwiazda TVN twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń związanych z karierą telewizyjną. Chciałaby m.in. samodzielnie wyprodukować swój kolejny program. Nie wyklucza, że nastąpi to już niedługo.

– Na pewno nie w tej ramówce, ale może w następnej. Zobaczycie wtedy, o czym będzie, ale na pewno będzie bliżej „Azji Express” niż „Na językach” – mówi Agnieszka Szulim.

Program „Azja Express” zadebiutuje na antenie TVN jesienią tego roku. Wystąpią w nim takie gwiazdy jak Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Hanna Lis i Łukasz Jemioł. Zadaniem uczestników będzie samodzielne przemierzenie określonej trasy w różnych częściach Azji i utrzymanie się za jednego dolara dziennie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.