Newsy

Program „Na językach” znika z anteny TVN

2016-07-06  |  06:55

Jesienią widzowie TVN nie zobaczą kolejnych odcinków programu „Na językach”. Agnieszka Szulim uznała, że w jej życiu zawodowym czas na nowe wyzwania. Poprowadzi program „Azja Express” z udziałem takich gwiazd jak Hanna Lis i Małgorzata Rozenek. Dziennikarka zrezygnowała także z prowadzenia „Stylowego magazynu”.

Agnieszka Szulim prowadziła program „Na językach” od lutego 2013 roku. Dziennikarka co niedzielę wraz ze swoimi gośćmi podsumowywała najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w świecie show-biznesu. Po ponad trzech latach uznała, że przyszedł czas na nowe zawodowe wyzwania. Zapewnia, że rezygnacja z „Na językach” była jej świadomą decyzją, zamierza się skupić bowiem na nowym programie „Azja Express”.

Pora, aby iść dalej. „Azja Express” jest takim programem, który otwiera kolejny etap w moim życiu zawodowym – mówi Agnieszka Szulim agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zmiany w życiu zawodowym gwiazdy TVN nie dotyczą wyłącznie „Na językach”. Jesienią na antenę TVN Style nie wróci także program „Stylowy magazyn”, którego gospodynią Szulim była od marca 2013 roku.

– To też jest moja świadoma decyzja, bo lubię zmiany. Lubię nowe wyzwania i iść po coś, więc idę – mówi Agnieszka Szulim.

Gwiazda TVN twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń związanych z karierą telewizyjną. Chciałaby m.in. samodzielnie wyprodukować swój kolejny program. Nie wyklucza, że nastąpi to już niedługo.

– Na pewno nie w tej ramówce, ale może w następnej. Zobaczycie wtedy, o czym będzie, ale na pewno będzie bliżej „Azji Express” niż „Na językach” – mówi Agnieszka Szulim.

Program „Azja Express” zadebiutuje na antenie TVN jesienią tego roku. Wystąpią w nim takie gwiazdy jak Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Hanna Lis i Łukasz Jemioł. Zadaniem uczestników będzie samodzielne przemierzenie określonej trasy w różnych częściach Azji i utrzymanie się za jednego dolara dziennie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.