Newsy

Zygmunt Chajzer dobrze bawi się w radiu ze swoim synem

2013-10-22  |  10:20

Po miesiącu wspólnej audycji, Zygmunt Chajzer jest zadowolony ze współpracy z synem. W Radiu Złote Przeboje dziennikarze prowadzą razem program „Piątek u Chajzerów”. Prezenter zapewnia, że ze swoim synem dogaduje się idealnie, co zresztą słychać na antenie.

Zygmunt Chajzer ocenia, że audycja jest strzałem w dziesiątkę i taka forma odpowiada słuchaczom, a on razem z synem przy okazji świetnie się bawi.

– Myślę, że dobrze się rozumiemy – powiedział prezenter agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W programie przeważa lekka tematyka. W audycji pojawiają się goście ze świata show-biznesu, a także sami słuchacze.

– Podzieliliśmy sobie zadania. Filip jest znakomity w robieniu różnego rodzaju sond ulicznych. Ludzie zwykle opędzają się, mówią, że nie mają czasu. A on potrafi zrobić tak, że ci ludzie mimo że śpieszą się do pracy, że są bardzo zajęci, że nie mają ochoty się wypowiadać, i tak się wypowiadają. Ja dzwonię do gwiazd, rozmawiam z nimi o muzyce, ale również o kulinariach, o tym co potrafią ugotować, pytam o przepisy – opowiada Zygmunt Chajzer.

“Piątek u Chjazerów” nadawany jest w Radiu Złote Przeboje w każdy piątek między 18.00 a 20.00

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.