Newsy

Zygmunt Chajzer dobrze bawi się w radiu ze swoim synem

2013-10-22  |  10:20

Po miesiącu wspólnej audycji, Zygmunt Chajzer jest zadowolony ze współpracy z synem. W Radiu Złote Przeboje dziennikarze prowadzą razem program „Piątek u Chajzerów”. Prezenter zapewnia, że ze swoim synem dogaduje się idealnie, co zresztą słychać na antenie.

Zygmunt Chajzer ocenia, że audycja jest strzałem w dziesiątkę i taka forma odpowiada słuchaczom, a on razem z synem przy okazji świetnie się bawi.

– Myślę, że dobrze się rozumiemy – powiedział prezenter agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W programie przeważa lekka tematyka. W audycji pojawiają się goście ze świata show-biznesu, a także sami słuchacze.

– Podzieliliśmy sobie zadania. Filip jest znakomity w robieniu różnego rodzaju sond ulicznych. Ludzie zwykle opędzają się, mówią, że nie mają czasu. A on potrafi zrobić tak, że ci ludzie mimo że śpieszą się do pracy, że są bardzo zajęci, że nie mają ochoty się wypowiadać, i tak się wypowiadają. Ja dzwonię do gwiazd, rozmawiam z nimi o muzyce, ale również o kulinariach, o tym co potrafią ugotować, pytam o przepisy – opowiada Zygmunt Chajzer.

“Piątek u Chjazerów” nadawany jest w Radiu Złote Przeboje w każdy piątek między 18.00 a 20.00

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.