Newsy

Neonowe kąpielówki nawiązujące do trendów z lat 70. i 80. najmodniejsze w tym sezonie

2014-07-29  |  06:50
W tym sezonie w modzie plażowej dla panów królują kąpielówki z zaokrąglonymi wykończeniami nogawek i kontrastowymi lamówkami, przez co przypominają projekty z lat 70. i 80. To nawiązanie do stylistyki vintage. Dużą popularnością cieszą się również slipy z nadrukami. Z kolei dla mężczyzn, którzy stawiają na aktywny wypoczynek, producenci przygotowali spodenki z wewnętrzną kieszonką, która zapobiega otarciom i przepoceniu.

W sezonie wiosna-lato 2014 w modzie plażowej dla panów znajdujemy ponadczasową klasykę, która zapewnia komfort oraz wygodę. Elementem wyróżniającym są delikatne wstawki neonowych, kontrastujących kolorów, m.in. oranży, pomarańczowego, zielonego, niebieskiego, które przełamują nasycenie kolorystyczne w kolekcji męskiej. Odnaleźliśmy te inspiracje w latach 80., w stylistyce vintage – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Zatorska, kierownik działu marketingu marki Atlantic.

Kąpielówki w formie szortów w tym sezonie występują nie tylko w wersji klasycznej, lecz także w wydaniu retro, z zaokrąglonymi wykończeniami nogawek. Zazwyczaj są szyte z poliestru, więc szybko schną na słońcu. Styliści radzą, by tego typu spodenki na plaży nosić z koszulką polo lub T-shirtem.

Największym hitem tego sezonu są spodenki zaprojektowane z myślą o mężczyznach, którzy wypoczywają aktywnie. Są wykonane z wysokogatunkowej bawełny z domieszką elastanu, przez co nie tracą fasonu w czasie noszenia. Zapewniają komfort i swobodę ruchów.

Innowacją jest seria magic pocket, w skład której wchodzą zarówno kąpielówki, jak bielizna nocna i dzienna. Jest ona idealna dla mężczyzn nowoczesnych, uprawiających sporty. Wszystkie produkty z tej linii mają wewnętrzną kieszonkę, która bardzo optymalizuje wszelkie ruchy – tłumaczy  Monika Zatorska.

Panowie, którzy na plaży chcą być trendy, mogą również wybrać modele z motywami egotycznymi lub w biało-granatowe paski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.