Newsy

Michał Wiśniewski stworzył świąteczny klip

2013-12-19  |  08:30
Michał Wiśniewski, po kilku latach nieobecności na rynku muzycznym, wrócił z nową płytą pt. „La Revolucion”. To nie ostatnia niespodzianka, jaką wokalista przygotował w tym roku. Razem ze swoimi współpracownikami nakręcił świąteczny teledysk do piosenki „Bo Zimą”.

Utwór powstał we współpracy z wieloma muzykami. Do projektu zaproszeni zostali m.in. znany z zespołu Ich Troje Jacek Łągwa, Agata Wyszyńska, Agata Dąbrowska oraz Michał Czyżewski.  Za produkcję utworu odpowiadał Adam Miłosz oraz Jasiek Kidawa.

To będzie bardzo fajny klip. Kręcimy go z przyjaciółmi w starej gospodzie w Zalesiu Górnym. Piosenka „Bo Zimą” powstała około 5 lat temu, ale dopiero teraz doczekała się teledysku. Chcieliśmy się zobaczyć w sympatycznym gronie osób, które pomogły wydać mi nową płytę – mówi Wiśniewski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenkarz podkreśla, że najnowszy teledysk ma być swego rodzaju podziękowaniem dla wszystkich przyjaciół, którzy pomagali mu w najgorszych momentach.

Warto mówić „dziękuję” tym, którzy są przy Tobie, gdy ich potrzebujesz. Dlatego też w teledysku występują najważniejsze dla mnie osoby. Będzie Jacek Łągwa, Agata Wyszyńska, Agata Dąbrowska, która śpiewa z nami na koncertach. Będzie także Marcin Czyżewski. Pojawią się także moje dzieci oraz żona i dziecko kompozytora utworu. W klipie będzie można zobaczyć także wizerunek Magdy Milan, nagrywającej z nami w Nowym Jorku.  Adam Weiss stworzył piękną pastorałkę i zasługuje ona na to, by była także utrwalona jako obraz – dodaje Wiśniewski.

Artysta zdradza, że nie jest to jedyny teledysk jaki wyprodukował pod koniec roku.

Wideo do „Bo Zimą” jest kolejną, ponad planową rzeczą, którą robimy w tym roku. Razem z Łukaszem Naczasem i jego ekipą stworzyliśmy już klip do „Filiżanki” – stwierdza wokalista.

Ostatnią płytą wydaną przez Wiśniewskiego jest wydany 26 listopada tego roku album „La Revolucion”. Płyta do tej pory uplasowała się na 36 miejscu listy OLiS.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.