Mówi: | Barbara Pasek |
Funkcja: | prezenterka |
Barbara Pasek: Mam mnóstwo wspaniałych szlafroków i mogę w nich chodzić cały dzień. Czuję się w nich komfortowo, a jednocześnie bardzo modnie i kobieco
Prezenterka podkreśla, że w czasie pandemii i częstego przebywania w domu jej serce skradły nie dresy, nie piżamy, ale szlafroki. Barbara Pasek jest bowiem miłośniczką ekskluzywnych i unikatowych modeli, wykonanych z najlepszej jakości tkanin, ozdobionych gustownymi printami, haftami i koronkami.
Dziennikarka lubi bawić się modą, a jej garderoba obfituje w oryginalne stroje na każdą okazję. Pandemia koronawirusa i związane z nią lockdowny wymusiły jednak pewne zmiany. I tak oto w jej szafie zagościło sporo szlafroków, a wszystkie mają jedną wspólną cechę: są wygodne, luksusowe i doskonałej jakości.
– Pandemia koronawirusa sprawiła, że w moim domu jest mnóstwo wspaniałych szlafroków. I to nie szlafroków kąpielowych, tylko takich, które są wspaniałe, dobrej jakości, z fajnymi printami – mówi agencji Newseria Lifestyle Barbara Pasek.
Jak zaznacza, ta wyjątkowa kolekcja cały czas się powiększa, bo gdy zobaczy jakiś kolejny nietuzinkowy model, natychmiast musi go mieć. Szlafroki doskonale podkreślają jej osobowość i nawet w domowym zaciszu pozwalają czuć się zmysłowo i niezwykle elegancko.
– Ja w nich mogę chodzić cały dzień i czuję się jednocześnie domowo i komfortowo, ale też z drugiej strony bardzo kobieco, modowo i autentycznie. Bo dla mnie to jest bardzo ważne, że niezależnie, czy jestem w domu, czy na czerwonym dywanie, czy gdziekolwiek, chcę się czuć autentycznie w swojej odsłonie – mówi prezenterka.
Barbara Pasek podkreśla, że szlafroki są niezbędnikiem w jej szafie, ponieważ uwielbia komfort, a ten zapewniają jej delikatne, przyjemne w dotyku materiały. Stara się wybierać różne wzory i kolory tak, by było modnie i różnorodnie. Najbardziej jednak lubi modele lekkie, zwiewne i zmysłowe, które znakomicie podkreślają sylwetkę, a w połączeniu z atrakcyjną koszulką nocną tworzą subtelną stylizację na wieczór.
Czytaj także
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-08-12: Ginekolodzy biją na alarm: przyszły tata to nie tylko dawca nasienia. Mężczyźni nadal zbyt rzadko uczestniczą w przygotowaniach do ciąży
- 2023-12-15: Barbara Kurdej-Szatan: Teraz gram głównie w teatrach. Przede wszystkim w Warszawie, ale też w czterech spektaklach objazdowych
- 2023-12-21: Barbara Kurdej-Szatan: W tym roku w swoim domu organizuję święta dla całej rodziny. Z kolei na sylwestra jedziemy na narty w Alpy
- 2023-02-22: Patricia Kazadi: Mam dużo czarnych ubrań i uwielbiam je na każdą okoliczność. Mój stylista próbował to przełamać i zaryzykowałam kolor, ale bez przekonania
- 2023-02-28: Anna Korcz: Moda jest dla szaleńców, a ja trochę się jej boję. Moja garderoba jest bardzo skromna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.