Newsy

Barbara Pasek: Mam mnóstwo wspaniałych szlafroków i mogę w nich chodzić cały dzień. Czuję się w nich komfortowo, a jednocześnie bardzo modnie i kobieco

2021-09-27  |  06:11

Prezenterka podkreśla, że w czasie pandemii i częstego przebywania w domu jej serce skradły nie dresy, nie piżamy, ale szlafroki. Barbara Pasek jest bowiem miłośniczką ekskluzywnych i unikatowych modeli, wykonanych z najlepszej jakości tkanin, ozdobionych gustownymi printami, haftami i koronkami.

Dziennikarka lubi bawić się modą, a jej garderoba obfituje w oryginalne stroje na każdą okazję. Pandemia koronawirusa i związane z nią lockdowny wymusiły jednak pewne zmiany. I tak oto w jej szafie zagościło sporo szlafroków, a wszystkie mają jedną wspólną cechę: są wygodne, luksusowe i doskonałej jakości.

– Pandemia koronawirusa sprawiła, że w moim domu jest mnóstwo wspaniałych szlafroków. I to nie szlafroków kąpielowych, tylko takich, które są wspaniałe, dobrej jakości, z fajnymi printami – mówi agencji Newseria Lifestyle Barbara Pasek.

Jak zaznacza, ta wyjątkowa kolekcja cały czas się powiększa, bo gdy zobaczy jakiś kolejny nietuzinkowy model, natychmiast musi go mieć. Szlafroki doskonale podkreślają jej osobowość i nawet w domowym zaciszu pozwalają czuć się zmysłowo i niezwykle elegancko.

– Ja w nich mogę chodzić cały dzień i czuję się jednocześnie domowo i komfortowo, ale też z drugiej strony bardzo kobieco, modowo i autentycznie. Bo dla mnie to jest bardzo ważne, że niezależnie, czy jestem w domu, czy na czerwonym dywanie, czy gdziekolwiek, chcę się czuć autentycznie w swojej odsłonie – mówi prezenterka.

Barbara Pasek podkreśla, że szlafroki są niezbędnikiem w jej szafie, ponieważ uwielbia komfort, a ten zapewniają jej delikatne, przyjemne w dotyku materiały. Stara się wybierać różne wzory i kolory tak, by było modnie i różnorodnie. Najbardziej jednak lubi modele lekkie, zwiewne i zmysłowe, które znakomicie podkreślają sylwetkę, a w połączeniu z atrakcyjną koszulką nocną tworzą subtelną stylizację na wieczór.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.