Newsy

Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu

2016-06-17  |  07:05
Mówi:Małgorzata Rozenek, prezenterka

Anna Kalczyńska, tancerka, prezenterka

Izabela Janachowska, tancerka, prezenterka

Funkcja:Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia 2012

Anna Oberc, aktorka

Barbara Kurdej-Szatan, aktorka

Natalia Janoszek, aktorka

  • MP4
  • Jesienno zimowa kolekcja marki Bizuu to połączenie dziewczęcego wdzięku i kobiecej zmysłowości. Projektantki inspirowały się kultowym serialem animowanym „Atomówki” oraz stylistyką lat 70. W kolekcji dominują róż, pomarańcz i oberżyna.

    Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan namawiają Polki, by jesienią odkryły w sobie małe dziewczynki. Część ich najnowszej kolekcji inspirowana jest amerykańskim serialem animowanym „Atomówki”, opowiadającym o trzech dziewczynkach obdarzonych supermocą. Inspirując się wyglądem bohaterek, projektantki stworzyły osiem młodzieżowych sylwetek, których bazą są kreskówkowe printy i cukierkowe kolory. Hasłem kolekcji jest „cukier, słodkości i różne śliczności + Związek X” – są to jednocześnie elementy, z których stworzone zostały kultowe już atomówki.

    – Projekty dziewczyn z jednej strony są bardzo dziewczęce, z drugiej strony świetnie podkreślają kobiecość. I to mi się bardzo podoba, że podkreślanie kobiecości wcale nie musi być bardzo seksowne albo wulgarne, tylko one podchodzą do tego z taką lekkością mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Janachowska, tancerka i prezenterka.

    Przy tworzeniu jesienno-zimowej kolekcji projektantki inspirowały się również modą lat 70. i stylem boho. Stąd obecność frędzli, etnicznych akcentów, bluzek z falbanami, haftowanych sukienek oraz kolorowych koszul z lamówkami. W tym sezonie Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak postawiły na kolor – dominuje charakterystyczny dla marki Bizuu róż, a towarzyszą mu pomarańcz, żółć, granat i oberżyna.

    – Rewelacyjne, jest parę rzeczy, które koniecznie muszę mieć. Bardzo duże wrażenie na mnie zrobiła bordowa sukienka, ostatnia, finałowa, jest świetna. Ten szary sweter z drugiej części też koniecznie muszę mieć w swojej szafie mówi Małgorzata Rozenek.

    – Bardzo mi się spodobało, że jest taka prostota, ale że jest dużo w tym takiej kobiecej delikatności i to jest piękne dodaje Barbara Kurdej-Szatan.

    Zachwytu nad kolekcją jesień-zima 2016/2017 nie kryją też inne gwiazdy obecne na pokazie. Annę Kalczyńską zachwycił niezwykle kobiecy charakter podkreślających sylwetkę kreacji.

    – Mam wrażenie, że są też takie trendy ostatnio w modzie, które hołdują chłopięcej sylwetce, które nie pozwalają kobietom rozkwitnąć w pełni. Tu akurat witam prace duetu Bizuu z wielką satysfakcją i przyjemnością – mówi prezenterka.

    – Piękna moda, piękne suknie przede wszystkim, fantastyczne tkaniny, zawsze to u nich podziwiam i barwę, piękne, kobiece barwy. Mnie to ujęło – dodaje Anna Oberc.

    Natalia Janoszek ceni dziewczęcy charakter projektów Bizuu, Paulinie Krupińskiej podoba się natomiast połączenie kobiecości z elegancją przywodzącą na myśl paryski szyk. Obie gwiazdy darzą markę Bizuu wyjątkowym sentymentem także z innych względów.

    – Moja pierwsza ścianka to było Bizuu, chyba w listopadzie, i teraz drugi raz, koło się zatacza mówi Natalia Janoszek.

    – Jadąc na wybory Miss Universe, dziewczyny przyszykowały mi bodajże 30 looków i to było dla mnie naprawdę coś bezcennego, co odjęło mi parę dni szukania innych kreacji – dodaje Paulina Krupińska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.