Mówi: | Joanna Horodyńska |
Funkcja: | stylistka |
Joanna Horodyńska: Układnie ubrań z sieciówek i dopasowywanie różnych elementów to dla mnie fascynująca zabawa
Stylistka żyje modą i chętnie eksperymentuje z nowymi trendami. Jej zdaniem kwintesencją dobrego stylu jest wybieranie takich ubrań, które dodają charakteru, a jednocześnie są zgodne z naszą filozofią życia. Stylistka przyznaje, że nie zawaha się, by założyć na siebie coś od debiutujących projektantów, ale pod warunkiem że będą to ubrania oryginalne i dobrze odszyte. Jej zdaniem niezwykle ciekawe propozycje można też znaleźć w popularnych sieciówkach. Trzeba je tylko umiejętnie zestawiać i podkreślać dodatkami.
Zdaniem Joanny Horodyńskiej nie jest łatwo być modnym, ale by zaistnieć dobrą stylizacją, opłaca się czasem zaryzykować.
– To ryzyko jak najbardziej odnosi się także do noszenia młodych, zdolnych projektantów. Tylko to musi też być coś, co będzie do mnie pasowało albo będzie zgodne z moją filozofią i moim szaleństwem. I z moim poszukiwaniem – bo ja lubię poszukiwać, mój styl jest jednym wielkim poszukiwaniem. Też muszą być to ubrania dobrze odszyte, u młodych projektantów szukam również warsztatu, czyli to nie jest cokolwiek, ale coś więcej niż cokolwiek – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Horodyńska, stylistka.
Horodyńska przyznaje, że dobry styl i nietuzinkowe ubrania można znaleźć wszędzie. Trzeba jednak umieć szukać. Nie chodzi bowiem o to, by wybierać to, co najbardziej wyeksponowane na wieszakach czy w czasie promocji, tylko nastawić się na znalezienie prawdziwych modowych perełek. Stylistka przyznaje, że ona sama sięga nie tylko po ubrania z pracowni projektantów, lecz także po te z popularnych sieciówek.
– Bardzo często wybieram sieciówki i z nimi jest bardzo łatwa sytuacja, bo można je układać tak, jak się chce. Kreacja od projektanta, szczególnie luksusowego designera, powoduje, że jesteśmy trochę ograniczeni, to jest jakiś konkretny look, trudniej jest włożyć dodatkowe słowo. Natomiast w programach telewizyjnych rzeczywiście nawet lepiej wizualnie prezentują się te ubrania z sieciówek, bo coś zdejmujemy, coś nakładamy, coś wymieniamy, też szybkość jest tutaj istotna – mówi Joanna Horodyńska.
Zdaniem stylistki, choć wiele kobiet może kupić tę samą rzecz z sieciówki, to kluczem do sukcesu jest umiejętność wkomponowania ją w gustowną stylizację, która będzie zwracała uwagę. Stylistka lubi na przykład dodawać swoim ubraniom nonszalancji i drapieżności.
– Ostatnio byłam w Londynie na premierze kolekcji Cindy Crawford i przyznam, że ludzie się mnie pytali, co mam na sobie i byli zdziwieni, że akurat mam sieciówkę, czyli to układanie jest tutaj istotne. Dla mnie to jest fascynująca podróż, fascynująca zabawa – układanie i składanie ubrań, tych elementów z sieciówek. Lubię to – mówi Joanna Horodyńska
Horodyńska uwielbia opowiadać o trendach i projektantach, odkrywać nowe style i testować je na sobie. Najbardziej ceni Stellę McCartney za jej prostotę i kobiecość, a za prawdziwą ikonę mody uważa Kate Moss.
Czytaj także
- 2025-03-28: Trzy czwarte Zetek chce pracować na etacie. Elastyczny czas pracy nie jest dla nich istotny
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-03-21: Joanna Liszowska: Mam nadzieję, że nigdy nie będę świadkiem wypadku. Bałabym się udzielać pomocy, bo to niebywała odpowiedzialność
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
- 2025-01-10: Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
- 2024-12-09: Joanna Kurowska: Lekarz w Stanach Zjednoczonych to jest ktoś, kto ma dom z basenem i jest milionerem. Medycy w Polsce muszą pracować na 13 etatów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.