Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Roccobarocco |
Kryształki, kwiaty i ćwieki to niezbędna ozdoba wieczorowych szpilek w sezonie jesień-zima 2014
W sezonie jesień-zima 2014/2015 kreatorzy mody na co dzień proponują wygodne buty na płaskiej podeszwie. Dopiero na wieczorne wyjścia należy wybrać pantofle na wysokim obcasie. Najmodniejsze szpilki to te wykonane z zamszu, a także z gładkiej skóry.
– Jeśli chodzi o kolorystykę, to możemy mówić o różnych odcieniach szarości, także przygaszony pudrowy róż, który będzie fantastycznie wyglądał i wydłużał nam optycznie nogi – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager firmy GPoland, dystrybuującej markę Roccobarocco.
Buty wieczorowe mają przypominać miniaturowe dzieła sztuki. Modne będą wszelkiego rodzaju ozdoby: rysunki, cekiny, kwiatki i kokardki. Czółenka ze zdobionymi obcasami pokazał w najnowszej kolekcji duet Dolce & Gabbana, Christian Louboutin proponuje pantofle gładkie, ozdobione jedynie dużym kwiatem przy sprzączce, Valentino natomiast widzi kobiety w inkrustowanych kryształkami czółenkach. Zdobienia nie powinny jednak być zbyt intensywne.
Więcej na: http://www.zeberka.pl/art/christian-louboutin-kolekcja-jesien-zima-2014-2015-foto-29289
Więcej na: http://www.zeberka.pl/art/christian-louboutin-kolekcja-jesien-zima-2014-2015-foto-29289
Więcej na: http://www.zeberka.pl/art/christian-louboutin-kolekcja-jesien-zima-2014-2015-foto-29289
– Jeśli chodzi o elementy ozdobne w najnowszej kolekcji, preferujemy akcenty minimalistyczne, nie przesadzamy z formą, ma być to tylko dodatek, nieodwracający uwagi od reszty stylizacji czy stroju – mówi Izabela Błyskal.
Jesienią modne będą także elementy metalowe, jak niewielkie wstawki przy obcasie, zapięciu lub na samym końcu buta. Tu również należy zachować umiar – metalowe wstawki mają stanowić jedynie delikatny, rozświetlający akcent.
Czytaj także
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.