Mówi: | Łukasz Verra, projektant mody Magdalena Antosiewicz, blogerka modowa Klaudia Wiśniowska, prezenterka |
Lata 20. XX wieku, geometryczne linie i motywy Chanel w najnowszej kolekcji Łukasza Verry
Łukasz Verra udowodnia, że moda to nie tylko ubrania, lecz także rodzaj sztuki. Kreacje sygnowane nazwiskiem młodego projektanta są odważne i ekstrawaganckie. Najnowsza ręcznie wykonana kolekcja „VERRA INFINITY 2017” jest swoistą zabawą designem, połączeniem niestandardowych form z trenem. To ukłon w stronę haute couture z lat 20. XX wieku.
Kolekcja inspirowana haute couture jest wykonana z tkanin sprowadzanych z różnych zakątków świata. To efekt wielomiesięcznej pracy.
– Ta kolekcja to efekt wielu różnych inspiracji – lata 20., czyli czasy Gabrielle Chanel, linie geometryczne, piramida Cheopsa. To jest kolekcja wieczorowa, głównie dla kobiet – mówi agencji Newseria Lifestyle Łukasz Verra, projektant mody.
Łukasz Verra podkreśla, że jego projekty są dla kobiet wyjątkowych, które cenią sobie najwyższą jakość i nie boją się eksperymentować.
– Ja to nazywam osobowość Verra. To jest kobieta elegancka, kobieta z klasą, kobieta, która ceni sobie awangardę, nie boi się nagości, nie boi się dobrego stylu – tłumaczy Łukasz Verra.
– Myślę, że żadna celebrytka, która założy kreację Łukasza. nie przejdzie przez czerwony dywan niezauważona. Jego stylizacje gwarantują, że będzie się o nich mówiło i pisało. Dzięki nim każda kobieta wyróżni się w tłumie – mówi Klaudia Wiśniowska, prezenterka.
– To bardzo odważne kreacje, ale podobały mi się, najbardziej przezroczysta kreacja, która zakrywa tylko to, co potrzeba. Myślę, że to są propozycje dla młodszych kobiet z idealną, nienaganną figurą. Ja jestem przed czterdziestką i raczej bym się nie odważyła wyjść w takiej kreacji, ale dla młodych, pięknych dziewczyn to jak najbardziej adekwatna propozycja. Ja skusiłabym się na biżuterie. Założyłabym ją do fajnych stylizacji, nawet na mojego bloga – mówi Magdalena Antosiewicz, blogerka modowa.
Łukasz Verra od lat związany jest z branżą mody. Najpierw w charakterze modela pojawiał się na światowych wybiegach i podglądał kulisy pracy największych kreatorów mody, aż w końcu postanowił spróbować sił we własnej pracowni. Marka sygnowana jego nazwiskiem identyfikowana jest ze zmysłowością i elegancją.
– Brakowało mi przez wiele lat dobrej marki łączącej przyjemne z pożytecznym, czyli z dobrą jakością. Wyciągnąłem też wnioski z pracy przy kolekcjach innych projektantów i stwierdziłem, że zrobię coś solidniejszego – wyjaśnia Łukasz Verra.
– Pokaz bardzo mi się podobał, kreacje są bardzo oryginalne. Łukasz wprowadza nowe trendy do polskiej mody, pytanie, czy wszyscy są na to gotowi. Ale czasami tak jest, że najpierw nas coś szokuje, a potem nagle wszyscy tego pragną. U Łukasza przede wszystkim widać zupełnie nowe spojrzenie, zarówno, jeśli chodzi o biżuterię, jak i o torebki oraz ubrania – mówi Klaudia Wiśniowska.
Jak podkreśla, projekty Verry już skradły jej serce i z pewnością stanie się wierną klientką jego pracowni.
– Będę pokazywać się w kreacjach Łukasza, ponieważ widziałam projekty, których dzisiaj nie mogliśmy tutaj zobaczyć, które dopiero są w procesie twórczym. Jest parę długich do ziemi, czarnych, eleganckich, nieprześwitujących, bardzo kobiecych stylizacji – dodaje Klaudia Wiśniowska.
Kariera młodego projektanta szybko nabiera tempa. W lutym jego prace zostaną zaprezentowane Fashion Week w Londynie. Zdaniem Magdaleny Antosiewicz Łukasz Verra ma bardzo duża szansę na karierę międzynarodową.
– Łukasz ma niesamowitą osobowość, fajny styl i dryg do mody. Ciężka praca i łut szczęścia mogą zaowocować międzynarodową karierą – przyznaje Magdalena Antosiewicz.
Czytaj także
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-19: Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.