Mówi: | Magdalena Antosiewicz |
Funkcja: | blogerka modowa |
Magdalena Antosiewicz: Nigdy nie dorównam blogerkom dwudziestoparoletnim. Wyróżniam się jednak stylem, charakterem i urodą
Swojego bloga Magdalena Antosiewicz prowadzi z myślą o kobietach powyżej 35 roku życia. Szafiarka zdobywa coraz większą popularność i przyznaje, że nadszedł ten moment, kiedy zamiast tylko inwestować, wreszcie zarabia na swoim projekcie. Nie chce jednak konkurować z młodszymi koleżankami po fachu ani też być z nimi porównywana.
– Miałam zamiar prowadzić bloga stricte modowego, chciałam zwrócić się do kobiet po 30 roku życia, chociaż słyszę i mam opinie, że oglądają mnie też dwudziestolatki i biorą jakiś tam przykład ze mnie. Im bardziej w to wchodzę, to bardziej widzę, że moda bardzo się łączy z urodą, wyglądem, stylem życia, więc chciałabym ze swojego bloga w przyszłości stworzyć portal modowy plus uroda, wygląd i wszystko, co dotyczy kobiety – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Antosiewicz, autorka bloga Thirty fashion.
Rekomendując swojego bloga, Magdalena Antosiewicz podkreśla, że jest miłośniczką i wielka fanką mody. Preferuje i promuje stylizacje z lekką nutą ekstrawagancji, elegancji i klasy. Nie chce być porównywana z innymi, znanymi blogerkami i na nikim się nie wzoruje.
– Nigdy nie będę w tym miejscu, w którym one teraz są, bo one zaczynały wcześniej i w ogóle nie jest to dla mnie porównanie. Chciałabym właśnie stać się taką blogerką, żeby brały ze mnie przykład dziewczyny po 35 roku życia, po 30, po 40, a jak wezmą przykład i po 20 i po 50 to też będzie dobrze – mówi Magdalena Antosiewicz.
Jest bardzo dużo blogów skierowanych do młodych dziewcząt i kobiet przed 30 rokiem życia. Już jednak nieco starsze panie niewiele mogą z nich skorzystać. Antosiewicz znalazła tę niszę i szybko ją zagospodarowała. Ma już swoje stałe grono fanek i do nich kieruje swoje posty.
– Nie liczyłam, że tak szybko mój blog wejdzie w taki etap, w jakim jest w tym momencie, ale bardzo się cieszę, że zaczynam iść do przodu i zaczynam na tym blogu coś zarabiać. Oczywiście nie tak jak dziewczyny, które mają wielka popularność w internecie. Nigdy nie dorównam blogerkom dwudziestoparoletnim, ale mam nadzieję, że będzie mnie coraz więcej ludzi oglądać, będę się coraz bardziej podobać, bo jednak wyróżniam się swoim stylem, charakterem i urodą – podkreśla Magdalena Antosiewicz.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.