Newsy

Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami

2016-06-20  |  06:50

Stylistka zamierza zmienić charakter swojego programu „Sablewskiej sposób na modę”. Chce, by nowa edycja była bardziej naturalna i pozwalała na nawiązanie jeszcze bliższego kontaktu między prowadzącą a uczestniczkami. Gwiazda kończy ponadto pracę nad kolekcją dla polskiej marki odzieżowej i myśli nad jesienną linią butów dla marki Carinii.

Maję Sablewską czeka pracowite lato. Niedawno zaczęła pracę nad 7. sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”, który jesienią pojawi się na antenie TVN Style. Sablewska zapowiada, że edycja ta będzie miała nieco inny charakter niż sześć poprzednich.

– To będzie taka edycja bardzo naturalna i taka backstage’owa, inna niż do tej pory. Jeszcze nie wiem do końca jaka, bo to się pewnie wszystko ułoży – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W swoim programie Maja Sablewska nie tylko doradza kobietom, jak zmienić swój wizerunek, by wyglądać i czuć się świetnie. Pomaga im także nabrać dystansu do problemów, które niszczą ich poczucie własnej wartości i zmniejszają pewność siebie. „Sablewskiej sposób na modę” charakteryzują szczere rozmowy i więź między prowadzącą a uczestniczkami, która w nowej edycji ma być jeszcze mocniejsza.

– Chciałabym, żeby się urodziła taka bliskość pomiędzy mną a bohaterkami, jeszcze większa niż do tej pory – mówi Maja Sablewska.

Gwiazda zaprojektowała ponadto kolekcję ubrań dla polskiej marki odzieżowej i wkrótce rozpocznie pracę nad kampanią reklamową. Czeka ją także przygotowanie linii butów na sezon jesień/zima 2016/2017 dla marki Carinii.

Stawiamy znowu na kolejne kolory, teraz postawiliśmy na czerwień, za chwilę stawiamy na kolejny kolor, nie będę zdradzała jaki, bo pewnie konkurencja słucha mówi Maja Sablewska.

Gwiazda wyrusza także w trasę po Polsce, w trakcie której będzie prowadzić metamorfozy dla kobiet w centrach handlowych. Z jej porad skorzystać będzie mogła każda kobieta. Plany na najbliższe miesiące to jednak nie wszystko Maja Sablewska zawsze myśli bowiem bardziej przyszłościowo. Wyobraża sobie siebie nie za dwa lub trzy miesiące, lecz trzy lata.

– Za parę lat na pewno bym chciała coś zrobić, co wypełni niszę, którą widzę w modzie w Polsce, ale nie zdradzę jeszcze szczegółów – mówi Maja Sablewska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.