Newsy

Moda na wypożyczanie sukienek na bale wkracza do Polski. Za niewielkie pieniądze można mieć kreacje od znanych projektantów

2016-01-15  |  06:20

Aby na karnawałowym balu wyglądać olśniewająco, nie trzeba wydawać fortuny na drogie sukienki. Na rynku przybywa internetowych wypożyczalni. Bez wychodzenia z domu, spośród wielu modeli znanych polskich i zagranicznych marek można wybrać ten jeden wyjątkowy. Za granicą wypożyczanie sukienek na jeden wieczór to standard.

– Każda z nas ma w szafie sukienki, których już nie nosi. Kupujemy je na konkretne, pojedyncze okazje i najczęściej mamy potem poczucie, że zmarnowałyśmy pieniądze. Love The Dress wychodzi naprzeciw temu problemowi i mówi: nie kupuj kolejnej sukienki za kilkaset lub kilka tysięcy złotych. Przyjdź do nas i wypożycz sukienkę na każdą okazję – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Myszkowska z internetowej wypożyczalni sukienek Love The Dress.

W ofercie internetowej wypożyczalni są ekskluzywne i niepowtarzalne sukienki wieczorowe, pochodzące z pracowni uznanych projektantów. Jest ogromny wybór fasonów, kolorów i rozmiarów. Właścicielka Love the Dress przez kilka lat mieszkała w Stanach Zjednoczonych i po powrocie do Polski zauważyła, że istnieją u nas wypożyczalnie samochodów, smokingów czy nawet kapeluszy, ale brakuje wypożyczalni sukienek znanych projektantów. Postanowiła więc wypełnić tę lukę.

– Pewna siebie kobieta to dobrze ubrana kobieta. W mnogości propozycji rynkowych kobiety się gubią, dlatego pojawiliśmy się my – by pomagać w zmaganiach z garderobą. Już dziś możemy się pochwalić współpracą ze znanymi projektantami takimi jak Grzegorz Kasperski, Julia Babich czy Viola Śpiechowicz. Można u nas znaleźć również  sukienki z kolekcji światowych marek – tłumaczy Natalia Myszkowska.

Z tej opcji chętnie korzystają znane aktorki i piosenkarki, ale Natalia Myszkowska stanowczo podkreśla, że wypożyczenie sukni nie jest tylko luksusem dla wybranych.

– Wśród naszych klientek mamy zarówno gwiazdy z pierwszych stron gazet, jak i kobiety pragnące od czasu do czasu zabłysnąć na randce czy w czasie wyjścia do filharmonii lub opery – mówi Natalia Myszkowska.

W ten sposób panie mogą sięgnąć po takie kreacje, o jakich zawsze marzyły. Daje im to ogromne pole do eksperymentów z krojami i kolorami. A procedura wypożyczenia sukienki jest banalnie prosta.

– Wystarczy wejść na naszą stronę internetową, wybrać odpowiedni model i zamówić sukienkę. Nasz kurier dostarczy, a po trzech lub czterech dniach również odbierze sukienkę – wyjaśnia Natalia Myszkowska.

Wypożyczenie sukienki to koszt rzędu 150–900 zł. Trzeba tylko pamiętać, by podczas imprezy nie zniszczyć i nie pobrudzić kreacji.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.