Newsy

Monika Pietrasińska: Nie jestem oszczędna. Nikomu nie udało się wpoić mi szacunku do pieniędzy

2014-03-14  |  07:20

Telewizyjny debiut Moniki Pietrasińskiej miał miejsce w serialu „Miłość na bogato”. Podobnie jak kreowana przez nią postać, fotomodelka w życiu prywatnym również nie szczędzi pieniędzy na zakupy. Szczególną obsesję ma na punkcie drogich szpilek, które kupuje nawet dwa razy w tygodniu.

Monika Pietrasińska zamiast odkładać lub inwestować pieniądze woli wydawać je na bieżąco. Jej bliscy próbowali to zmienić, jednak ich starania okazały się bezskuteczne.

W ogóle nie jestem oszczędna. Ciężko mi powiedzieć, czy prowadzę wystawny tryb życia, bo nie chcę wyjść na zadufaną osobę. Nigdy jednak nie myślałam, żeby część zarobionej kwoty odkładać, np. na emeryturę. Każdy z moich partnerów próbował wpoić mi szacunek do pieniędzy, by ułatwić mi życie, ale żadnemu z nich się to nie udało mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Pietrasińska.

Gwiazda podczas pracy przy sesjach modowych uzależniła się od markowych butów. W jej garderobie dominują szpilki Christiana Louboutina, których ceny zaczynają się od 2 tys. złotych.

Mam manię na punkcie szpilek na niebotycznych obcasach. Szpilki Louboutin, z charakterystyczną czerwoną podeszwą, są tak idealnie wyprofilowane, że kiedy zakładam je na nogi w ogóle nie czuję, że mają kilkanaście centymetrów wysokości. Nic dziwnego, że kobiety je uwielbiają. Niektóre osoby żartują, że powinnam się leczyć dodaje aktorka.

Choć fotomodelka nie chce zdradzać, czy obecnie jest zakochana, przyznaje, że w jej życiu pojawił się nowy mężczyzna. W przeciwieństwie do znajomych Moniki Pietrasińskiej, aktualny partner w pełni akceptuje jej styl życia.

Jestem szczęśliwa i dopiero teraz odkrywam swoje spełnienie. Wcześniej wydawało mi się, że niczego mi nie brakuje, ale tak naprawdę czułam, że się nie rozwijam. Jeszcze nie wiem, czy to jest miłość, ale jest ktoś w moim życiu – mówi Pietrasińska.

Monika Pietrasińska zasłynęła z udziału w rozbieranych sesjach w magazynach dla mężczyzn oraz kontrowersyjnego stylu życia. Od 22 marca będzie ją można oglądać w drugim sezonie serialu „Miłość na bogato” emitowanego na antenie Viva Polska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.