Mówi: | Monika Zatorska |
Funkcja: | kierownik działu marketingu marki Atlantic |
Neonowe kąpielówki nawiązujące do trendów z lat 70. i 80. najmodniejsze w tym sezonie
– W sezonie wiosna-lato 2014 w modzie plażowej dla panów znajdujemy ponadczasową klasykę, która zapewnia komfort oraz wygodę. Elementem wyróżniającym są delikatne wstawki neonowych, kontrastujących kolorów, m.in. oranży, pomarańczowego, zielonego, niebieskiego, które przełamują nasycenie kolorystyczne w kolekcji męskiej. Odnaleźliśmy te inspiracje w latach 80., w stylistyce vintage – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Zatorska, kierownik działu marketingu marki Atlantic.
Kąpielówki w formie szortów w tym sezonie występują nie tylko w wersji klasycznej, lecz także w wydaniu retro, z zaokrąglonymi wykończeniami nogawek. Zazwyczaj są szyte z poliestru, więc szybko schną na słońcu. Styliści radzą, by tego typu spodenki na plaży nosić z koszulką polo lub T-shirtem.
Największym hitem tego sezonu są spodenki zaprojektowane z myślą o mężczyznach, którzy wypoczywają aktywnie. Są wykonane z wysokogatunkowej bawełny z domieszką elastanu, przez co nie tracą fasonu w czasie noszenia. Zapewniają komfort i swobodę ruchów.
– Innowacją jest seria magic pocket, w skład której wchodzą zarówno kąpielówki, jak bielizna nocna i dzienna. Jest ona idealna dla mężczyzn nowoczesnych, uprawiających sporty. Wszystkie produkty z tej linii mają wewnętrzną kieszonkę, która bardzo optymalizuje wszelkie ruchy – tłumaczy Monika Zatorska.
Panowie, którzy na plaży chcą być trendy, mogą również wybrać modele z motywami egotycznymi lub w biało-granatowe paski.
Czytaj także
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.