Newsy

Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque

2016-04-06  |  06:10

W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.​W nowej kolekcji Quiosque geometrycznych wzorów jest wiele i każdy z nich doskonale ożywi  nawet najprostszą stylizację.

Proponujemy w zasadzie wszystkie modne kolory, ale wiemy, że nasza klientka nie podąża ślepo za trendami, więc staramy się je dla niej przemycić w takich fasonach, w których będzie czuła się dobrze, wygodnie i swobodnie przy wielu okazjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji Quiosque. – To są przede wszystkim czyste barwy: kobalty, pomarańcze, modne w tym sezonie intensywne zielenie i takie bardzo energetyczne kolory. Oczywiście przygotowaliśmy też linie pastelowe, z takich bardzo romantycznych kwiatków i delikatnych nadruków.

Klasycznie skrojone sukienki w soczystych kolorach bądź w modne wzory są odpowiednie zarówno do pracy, jak i na rodzinną uroczystość, randkę czy po prostu na co dzień. Idealne do wielu stylizacji są także wiązane bluzki w kwiaty, z asymetrycznym dekoltem czy ołówkowe spódnice.

W tym sezonie bardzo modny będzie też dżins. Mamy go w takich lekkich formach tunik czy delikatne spodnie, a także w takim klimacie trochę safari, np. w szmizjerkach, z guzikami od góry do dołu – tłumaczy Magdalena Hasiak.

Kolekcja marki Quiosque na lato 2016 jest przede wszystkim adresowana do kobiet aktywnych i zabieganych, które niejednokrotnie muszą łączyć prowadzenie domu z obowiązkami zawodowymi. Pozostaje im więc niewiele czasu na dobór odpowiedniej garderoby, a chcą wyglądać stosownie do okoliczności.  

Kierujemy tę kolekcję do kobiet dojrzałych, które są świadome tego, jak wyglądają. Te linie są komplementarne tak, żeby klientka mogła zrobić zakupy szybko, sprawnie, żeby miała do dyspozycji różne ubrania na wiele okazji, żeby one do siebie nawzajem pasowały i sprawdzały się potem przez dłuższy czas. To nie są takie jednorazówki – podkreśla Magdalena Hasiak.

Marka Quiosque dba także o kobiety size plus, oferując swoje produkty aż do rozmiaru 48 i w fasonach sprawnie maskujących niedoskonałości sylwetki, a jednocześnie podkreślających jej atuty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.