Mówi: | Tamara Gonzalez Perea |
Funkcja: | blogerka modowa |
Tamara Gonzalez Perea: Nie rozpatruję swoich stylizacji w kategorii wpadek modowych. W modzie nie ma „dlaczego?”, tylko jest „dlaczego nie?”
Blogerka podkreśla, że kolor jest dobry na każdą okazję, pogodę i nastrój, tak samo jak estetyczny wzór i deseń. Macademian Girl przyzwyczaiła się już do tego, że wzbudza zainteresowanie swoim strojem. Nie przejmuje się jednak krzywymi spojrzeniami czy dziwnymi reakcjami. Dla niej najważniejsze jest to, że sama czuje się dobrze w tym, co ma na sobie. Dlatego nigdy nie rozpatruje swoich stylizacji w kategorii wpadek.
Tamara Gonzalez Perea ma świetne wyczucie stylu, nie boi się odważnych kolorów i niebanalnych stylizacji. Jej szafa pęka w szwach od niezliczonej ilości fantazyjnych i barwnych ubrań, butów oraz dodatków, m.in. oryginalnych nakryć głowy. Fani podziwiają ją za dystans do świata mody, a ona sama co i rusz udowadnia, że trendami nie tylko można, lecz także trzeba się bawić.
– Nie rozpatruję wpadek. Nie traktuję też tego, jak się gwiazdy ubierają, w kategoriach wpadek. Bardzo szanuję te gwiazdy, które eksperymentują. Często oglądam sobie rubryki dobrze ubranych albo fatalnie ubranych i np. dla mnie jakaś stylizacja, która jest absolutnie strzałem w dziesiątkę, jest oceniona np. na 3 w skali od 1 do 10. W modzie nie ma „dlaczego?”, tylko jest „dlaczego nie?”, tak mówił sam Karl Lagerfeld – mówi agencji Newseria Tamara Gonzalez Perea, blogerka modowa.
Tamara Gonzalez Perea to jedna z najwyrazistszych postaci związanych z modą w sieci. Ma unikatowy styl, którego jeszcze nikomu nie udało się skopiować. Blogerka podkreśla, że kocha ekstrawagancję i daleko jej do minimalizmu. Ceni sobie wyszukane wyczucie stylu i zachęca innych do modowych eksperymentów. W poszukiwaniu oryginalnych ubrań często zagląda do pracowni młodych projektantów. Jej zdaniem ci, którzy debiutują w branży, potrzebują ogromnego wsparcia i zachęty.
– Każdy ma szansę się przebić, ale projektant to nie tylko artysta, lecz tylko oczywiście biznesmen i tak jak ważna jest wizja artystyczna, to żeby projekty były indywidualne, żeby wnosiły coś nowego, tak samo istotne jest to, czy ma on pomysł na biznes – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Macademian Girl wspiera młodych projektantów na każdym kroku, między innymi zasiadając w jury konkursu Fashion Designer Awards 2018.
Czytaj także
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.