Mówi: | Łukasz Jemioł |
Funkcja: | projektant mody |
Łukasz Jemioł pracuje nad albumem poświęconym historii jego marki
Łukasz Jemioł obchodzi w tym roku dziesięciolecie swojej marki. Z tej okazji planuje wydać specjalny album podsumowujący jego działalność w świecie mody. W ramach świętowania rocznicy odbędą się ponadto cztery pokazy mody, a w Warszawie otwarty zostanie drugi butik projektanta. Jemioł nawiązał także współpracę z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską, która zajmuje się promocją marki.
Łukasz Jemioł ma zaledwie 32 lata, należy jednak do najbardziej znanych polskich projektantów. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na kierunku druk i ubiór. Ubiera największe gwiazdy polskiego show-biznesu, m.in. Małgorzatę Kożuchowską, Anję Rubik, Alicję Bachledę-Curuś i Małgorzatę Sochę. Za swoje dokonania w dziedzinie mody był wielokrotnie nagradzany, jest laureatem Złotej Nitki i Oskara Mody. Otrzymał także stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego ubrania pokazywane są na łamach najważniejszych magazynów dla kobiet w Polsce. W tym roku świętuje dziesięciolecie swojej marki.
– To będzie bardzo pracowite świętowanie. Myślę, że za rok może będę miał chwilę wytchnienia. Natomiast ten rok jest rzeczywiście owocny w wydarzenia i będę się starał to wszystko pogodzić. Co miesiąc kolejny projekt, tak że nie zwalniam tempa – mówi Łukasz Jemioł w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Projektant rozpoczął świętowanie od otwarcia flagowego butiku przy jednej z najmodniejszych warszawskich ulic, czyli Mokotowskiej. Jeszcze we wrześniu tego roku planuje otworzyć kolejny lokal w Warszawie, w budowanym obecnie centrum handlowym. 2015 rok to czas intensywnej pracy nad rozwijaniem marki – projektant zaplanował aż jedenaście kampanii PR-owych. Zamierza także rozszerzyć sieć sprzedaży na rynki zagraniczne.
– W planach mam wydanie albumu, który zbierze wszystkie kolekcje Basic i Premium oraz wszystkie pokazy zagraniczne i polskie. Będą sklepy, wywiady z gwiazdami, które ubieram, i cztery pokazy: dwa pokazy Basic, dwa Premium – mówi Łukasz Jemioł.
Projektant rozpoczął ponadto współpracę z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską, która została nową Brand & PR Agent marki Łukasz Jemioł. Dziennikarka rok temu została ambasadorką marki, wystąpiła m.in. na jednym z pokazów w charakterze modelki. Chętnie też pokazuje się na czerwonym dywanie w kreacjach projektu Łukasza Jemioła.
– Paulina zajmuje się po prostu PR i jest menadżerem, trochę pomaga mi w firmie, chodzimy razem na spotkania biznesowe i rzeczywiście ma taką energię biznesową, absolutnie potrzebowałem takiej osoby w teamie. Paulina od wielu lat była moją klientką i zakończyła swoją współpracę z innymi firmami, więc zaproponowałem jej współpracę, żeby razem podziałać przy modowym projekcie. Myślę, że dla niej to też jest wyzwanie – mówi Łukasz Jemioł.
Czytaj także
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
- 2024-08-20: Paulina Sykut-Jeżyna: „Halo tu Polsat” ma być inne od tego, co jest teraz na rynku. Mam swój pomysł na siebie w tym programie i nikim nie zamierzam się inspirować
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-13: Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2023-05-08: Paulina Przybysz: Podczas pisania tekstów inspirują mnie historie innych. Czasami dwa zdania w utworze są o mnie, a dwa – o koleżance lub innej postaci
- 2023-05-30: Paulina Przybysz: Żyję w lesie i wychodzę tam często bez telefonu. Bywa tak, że nie chcę wracać do tego całego zamieszania
- 2023-06-06: Paulina Przybysz: Jestem bardzo groźnym policjantem domowym w kwestii segregacji śmieci. Nie jem też mięsa i kiedy tylko mogę, to zamiast samochodu wybieram pociąg
- 2023-05-24: Paulina Przybysz: Wcześniej czy później i tak doszłoby do rozpadu zespołu Sistars. Ciężko jest pogodzić tyle różnych osobowości
- 2023-07-05: Paulina Przybysz: Wyznanie mojej siostry dotyczące aborcji odbiło się rykoszetem. Do tej pory jak wypuszczam nowy singiel, to najpierw są komentarze dotyczące tej sprawy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.