Newsy

Łukasz Jemioł pracuje nad albumem poświęconym historii jego marki

2015-03-10  |  06:45

Łukasz Jemioł obchodzi w tym roku dziesięciolecie swojej marki. Z tej okazji planuje wydać specjalny album podsumowujący jego działalność w świecie mody. W ramach świętowania rocznicy odbędą się ponadto cztery pokazy mody, a w Warszawie otwarty zostanie drugi butik projektanta. Jemioł nawiązał także współpracę z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską, która zajmuje się promocją marki. 

 

Łukasz Jemioł ma zaledwie 32 lata, należy jednak do najbardziej znanych polskich projektantów. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na kierunku druk i ubiór. Ubiera największe gwiazdy polskiego show-biznesu, m.in. Małgorzatę Kożuchowską, Anję Rubik, Alicję Bachledę-Curuś i Małgorzatę Sochę. Za swoje dokonania w dziedzinie mody był wielokrotnie nagradzany, jest laureatem Złotej Nitki i Oskara Mody. Otrzymał także stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego ubrania pokazywane są na łamach najważniejszych magazynów dla kobiet w Polsce. W tym roku świętuje dziesięciolecie swojej marki.

– To będzie bardzo pracowite świętowanie. Myślę, że za rok może będę miał chwilę wytchnienia. Natomiast ten rok jest rzeczywiście owocny w wydarzenia i będę się starał to wszystko pogodzić. Co miesiąc kolejny projekt, tak że nie zwalniam tempa – mówi Łukasz Jemioł w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. 

Projektant rozpoczął świętowanie od otwarcia flagowego butiku przy jednej z najmodniejszych warszawskich ulic, czyli Mokotowskiej. Jeszcze we wrześniu tego roku planuje otworzyć kolejny lokal w Warszawie, w budowanym obecnie centrum handlowym. 2015 rok to czas intensywnej pracy nad rozwijaniem marki  projektant zaplanował aż jedenaście kampanii PR-owych. Zamierza także rozszerzyć sieć sprzedaży na rynki zagraniczne.

– W planach mam wydanie albumu, który zbierze wszystkie kolekcje Basic i Premium oraz wszystkie pokazy zagraniczne i polskie. Będą sklepy, wywiady z gwiazdami, które ubieram, i cztery pokazy: dwa pokazy Basic, dwa Premium mówi Łukasz Jemioł.

Projektant rozpoczął ponadto współpracę z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską, która została nową Brand & PR Agent marki Łukasz Jemioł. Dziennikarka rok temu została ambasadorką marki, wystąpiła m.in. na jednym z pokazów w charakterze modelki. Chętnie też pokazuje się na czerwonym dywanie w kreacjach projektu Łukasza Jemioła.

– Paulina zajmuje się po prostu PR i jest menadżerem, trochę pomaga mi w firmie, chodzimy razem na spotkania biznesowe i rzeczywiście ma taką energię biznesową, absolutnie potrzebowałem takiej osoby w teamie. Paulina od wielu lat była moją klientką i zakończyła swoją współpracę z innymi firmami, więc zaproponowałem jej współpracę, żeby razem podziałać przy modowym projekcie. Myślę, że dla niej to też jest wyzwanie – mówi Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.