Mówi: | Zofia Ślotała |
Funkcja: | stylistka |
Zofia Ślotała: W Londynie pomagałam Maryli Rodowicz w zakupach i razem obchodziliśmy urodziny jej syna
Kocham Marylę Rodowicz za jej odwagę w kreowaniu własnego wizerunku – mówi Zofia Ślotała. Stylistka od wielu lat pomaga ikonie polskiego show-biznesu w odzieżowych zakupach. Ślotała chwali pomysłowość Maryli Rodowicz i jej otwartość na nowinki ze świata mody. Niedawno gwiazdy wybrały się wspólnie do Londynu, by świętować urodziny syna Maryli Rodowicz. Przy okazji zrobiły zakupy w najlepszych londyńskich butikach.
– Od czasu do czasu współpracuję z Marylą i to już od lat. To jest personal shoppingi, czyli, że pomagam jej w zakupach, które ona robi co sezon. Teraz nie ukrywam, że pracujemy przy jednym projekcie, o którym jeszcze nie mogę nic powiedzieć, ale mam nadzieję, że już niedługo ujrzy światło dzienne – mówi Zofia Ślotała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Pod koniec września Rodowicz i Ślotała spędziły wspólnie kilka dni w Londynie. Świętowały tam urodziny Jędrzeja Dużyńskiego, syna Maryli Rodowicz, z którym Ślotała przyjaźni się od najmłodszych lat. Panie zrobiły też zakupy, a zdjęcie z ich wycieczki po londyńskich butikach Ślotała opublikowała na swoim profilu na Instagramie. Pozuje na nim z Marylą Rodowicz ubraną w długi czerwony płaszcz i koronę. Stylistka przyznaje, że zakupione ubrania idealnie pasują do oryginalnego stylu Maryli Rodowicz.
– Czy ją kiedyś widziano w spokojnej, stonowanej stylizacji? Ja kocham ją za to, że ma taką odwagę i sięga zawsze po te rzeczy, na które ludzie nie mają wystarczająco odwagi. A to jest to, co pierwsze jej przychodzi na myśl – mówi Zofia Ślotała.
Stylistka chwali nie tylko odwagę Maryli Rodowicz, lecz także jej pomysłowość. Docenia również jej zamiłowanie zarówno do znanych, luksusowych marek, jak Chanel czy Dolce&Gabbana, których butiki odwiedziły wspólnie w Londynie, jak i początkujących projektantów.
– Absolutnie nie zamyka się na marki. Stawia także na młodych projektantów i myślę, że moda ją zawsze pasjonowała. To, co ja cenię w Maryli, to jest to, że jak nie było w Polsce dostępu do mody, to ona razem z Aleksandrą Laską sama tworzyła te ubrania, one same je robiły. Kreatywność, którą Maryla ma, absolutnie przekłada się na to, jak wygląda – powiedziała Zofia Ślotała w wywiadzie podczas prezentacji trendów w makijażu na sezon jesień/zima 2014/15 w perfumerii Sephora.
Maryla Rodowicz od wielu lat nazywana jest przez prasę kolorowym ptakiem polskiej sceny muzycznej. Jej kreacje, zarówno sceniczne, jak i te noszone na co dzień, nie zawsze są entuzjastycznie przyjmowane przez internautów i stylistów. Wokalistka lubi szokować swoim wizerunkiem. Jej kreacje są śmiałe i oryginalne, niekiedy nawet kontrowersyjne, łączące różne style i kolory. Największe emocje wzbudziła ostatnia sylwestrowa kreacja Maryli Rodowicz. Podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 2013/2014 w Gdyni, gwiazda wystąpiła w skąpym stroju w stylu kostiumów tancerek samby brazylijskiej, z plastikowym gorsetem imitującym nagi biust.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-10: Julia Kamińska: Nie boję się krwi, ale raz podczas takiej procedury zdarzyło mi się zemdleć
- 2025-03-14: Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2023-06-05: Londyn z najbardziej rozpoznawalną marką miasta. W światowym rankingu znalazło się tylko jedno polskie miasto
- 2023-04-18: Maria Sadowska: Jestem fanką Harry’ego Pottera. Ubolewam, że w Polsce nie kręci się filmów fantasy
- 2023-02-22: Patricia Kazadi: Mam dużo czarnych ubrań i uwielbiam je na każdą okoliczność. Mój stylista próbował to przełamać i zaryzykowałam kolor, ale bez przekonania
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
- 2023-02-24: Mariola Bojarska-Ferenc: Wybierajmy z mody to, co pasuje do naszej sylwetki. Nie hołdujmy bezmyślnie trendom i nie traktujmy ubrań jak jednorazówek na zakupy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.