Newsy

Monika Pietrasińska: Nie jestem oszczędna. Nikomu nie udało się wpoić mi szacunku do pieniędzy

2014-03-14  |  07:20

Telewizyjny debiut Moniki Pietrasińskiej miał miejsce w serialu „Miłość na bogato”. Podobnie jak kreowana przez nią postać, fotomodelka w życiu prywatnym również nie szczędzi pieniędzy na zakupy. Szczególną obsesję ma na punkcie drogich szpilek, które kupuje nawet dwa razy w tygodniu.

Monika Pietrasińska zamiast odkładać lub inwestować pieniądze woli wydawać je na bieżąco. Jej bliscy próbowali to zmienić, jednak ich starania okazały się bezskuteczne.

W ogóle nie jestem oszczędna. Ciężko mi powiedzieć, czy prowadzę wystawny tryb życia, bo nie chcę wyjść na zadufaną osobę. Nigdy jednak nie myślałam, żeby część zarobionej kwoty odkładać, np. na emeryturę. Każdy z moich partnerów próbował wpoić mi szacunek do pieniędzy, by ułatwić mi życie, ale żadnemu z nich się to nie udało mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Pietrasińska.

Gwiazda podczas pracy przy sesjach modowych uzależniła się od markowych butów. W jej garderobie dominują szpilki Christiana Louboutina, których ceny zaczynają się od 2 tys. złotych.

Mam manię na punkcie szpilek na niebotycznych obcasach. Szpilki Louboutin, z charakterystyczną czerwoną podeszwą, są tak idealnie wyprofilowane, że kiedy zakładam je na nogi w ogóle nie czuję, że mają kilkanaście centymetrów wysokości. Nic dziwnego, że kobiety je uwielbiają. Niektóre osoby żartują, że powinnam się leczyć dodaje aktorka.

Choć fotomodelka nie chce zdradzać, czy obecnie jest zakochana, przyznaje, że w jej życiu pojawił się nowy mężczyzna. W przeciwieństwie do znajomych Moniki Pietrasińskiej, aktualny partner w pełni akceptuje jej styl życia.

Jestem szczęśliwa i dopiero teraz odkrywam swoje spełnienie. Wcześniej wydawało mi się, że niczego mi nie brakuje, ale tak naprawdę czułam, że się nie rozwijam. Jeszcze nie wiem, czy to jest miłość, ale jest ktoś w moim życiu – mówi Pietrasińska.

Monika Pietrasińska zasłynęła z udziału w rozbieranych sesjach w magazynach dla mężczyzn oraz kontrowersyjnego stylu życia. Od 22 marca będzie ją można oglądać w drugim sezonie serialu „Miłość na bogato” emitowanego na antenie Viva Polska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.