Newsy

Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny

2016-02-24  |  06:55

Według bukmacherów Polska znajduje się w gronie faworytów tegorocznej Eurowizji. Zwycięstwo mogłaby zapewnić Margaret i jej piosenka „Cool me down”. Wokalistka twierdzi, że jest mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu. Jej celem jest przede wszystkim dobry występ i promocja nowego kawałka. To, czy Margaret będzie reprezentować Polskę na Eurowizji 2016, okaże się 5 marca.

Obecnie w rankingach bukmacherów Polska znajduje się na 3. miejscu, tuż za Rosją i Szwecją. Tak wysoka lokata pojawiła się po premierze piosenki „Cool me down”, którą podczas Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 w Sztokholmie zamierza wykonać Margaret. Kawałek, którego współautorem jest szwedzko-irański piosenkarz i producent muzyczny Arash, został bardzo dobrze przyjęty przez zagraniczne media. Wokalistka jest jednak mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu.

– Mam trochę inny scenariusz, trochę bardziej ciemny. Po prostu się bardzo stresuję, bo to jest duża presja, więc na razie chcę sobie zdrowieć, a później chcę po prostu dobrze wypaść – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka przede wszystkim chce, by kawałek „Cool me down” spodobał się publiczności. Margaret twierdzi, że nie obawia się o popularność piosenki w Polsce, uważa ją bowiem za bardzo dobrą. Chce natomiast wypromować kawałek, który zagraniczna prasa porównuje do piosenek Rihanny, także poza granicami Polski.

– Występ na Eurowizji to dużą reklamę w całej Europie i tak sobie pomyślałam, że skoro ta piosenka jest tak dobra, dla mnie przynajmniej, to czemu by nie pokazać jej trochę dalej niż tylko w Polsce – mówi Margaret.

Obecnie nie wiadomo jeszcze, czy Margaret będzie reprezentować Polskę podczas konkursu w Sztokholmie. O miejsce na Eurowizji wokalistka walczyć będzie z ósemką innych artystów, m.in. Edytą Górniak, Michałem Szpakiem i Natalią Szroeder. Koncert preselekcyjny, organizowany przez TVP, odbędzie się już 5 marca, a jego zwycięzcę wybiorą telewidzowie w drodze głosowania.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.