Newsy

Natalia Siwiec: chciałabym założyć suknię ślubną z prawdziwego zdarzenia

2015-09-16  |  06:55

Natalia Siwiec nie wyklucza, że wkrótce ponownie stanie na ślubnym kobiercu. Chce powtórzyć ślub z Mariuszem Raduszewskim, by w ceremonii mogła wziąć udział jej mama. Modelka marzy o wyjątkowej sukni ślubnej, najchętniej od Zuhaira Murada albo Eliego Saaba.

Natalia Siwiec i Mariusz Raduszewski pobrali się w Las Vegas w 2012 roku. Para nie zalegalizowała jednak małżeństwa w Polsce, ponieważ planuje ponownie stanąć na ślubnym kobiercu. Natalii Siwiec bardzo zależy na tym, by na jej ślubie obecna była rodzina i przyjaciele, zwłaszcza mama. To był jedyny powód, dla którego modelka nie zdecydowała się dotąd na rejestrację małżeństwa w Polsce.

– Od samego początku, jak tylko zaistniałam w mediach, mówiłam, że Mariusz to jest taki mój mąż nie mąż. Chcemy zrobić ślub w Polsce dla moich rodziców, bo zależy mi na tym, żeby moja mama była przy tym, jak biorę ślub i myślę, że to niedługo nastąpi – mówi Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Podczas ślubu w Las Vegas modelka miała na sobie skromną, długą sukienkę w jasnym kolorze, z dużym dekoltem. Twierdzi, że była to elegancka kreacja wieczorowa, jednak nie przeznaczona dla panny młodej. Natalia Siwiec marzy o tym, by tym razem założyć ślubną suknię z prawdziwego zdarzenia, najlepiej od znanego projektanta.

– Marzy mi się taka suknia od Zuhaira Murada albo Eliego Saab. To by była duża suknia. Zresztą, jak ludzie znają Zuhaira, to wiedzą, w jakim stylu. Na pewno byłaby bogata, ale wiadomo, że on robi te sukienki z wyczuciem, że one są na bogato, ale nie są przesadzone – mówi Natalia Siwiec.

Obaj libańscy projektanci, zarówno w kolekcjach wieczorowych, jak i ślubnych, stawiają na kobiecość, glamour oraz efektowność. Ich suknie zdobione są koronkami, falbankami i misternymi aplikacjami. Panna młoda ma wyglądać spektakularnie, ale elegancko.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.