Newsy

Natalia Siwiec o reality show: pojawia się tam trochę nagości, ale zastanawiam się, czy nie zrobiliśmy za słabego programu

2014-01-29  |  07:20
Mówi:Natalia Siwiec (fotomodelka)
Mariusz Raduszewski (mąż Natalii Siwiec)
  • MP4
  • Zbliża się premiera reality show Natalii Siwiec „Enjoy the view <3 Natalia”. W programie popularna fotomodelka zaprezentuje swoje codzienne życie u boku męża i najbliższych. Show przeznaczony jest dla widzów dorosłych i będzie można go oglądać od 9 lutego na kanale VIVA Polska.

    10 odcinków „Enjoy the view <3 Natalia” powstawało od października do grudnia 2013 roku. Program będzie emitowany w niedziele o godzinie 22.00.

    Program poświęcony jest mojemu codziennemu życiu, rodzinie, znajomym. Myślę, że show dostarczy widzom rozrywki. Pod warunkiem, że mamy specyficzne poczucie humoru. Znajdzie się tam dużo dwuznacznych tekstów, bo kochamy grę słów. Po przejrzeniu materiału prawnicy stwierdzili, że nie można tego puścić przed 22.00. Pojawia się też trochę nagości, ale zastanawiam się, czy porównując do tego, co jest teraz popularne, nie zrobiliśmy za słabego programu. Mam nadzieję, że nie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Siwiec.

    Mariusz Raduszewski, mąż Siwiec przyznaje, że praca na planie reality show była dla niego ekscytująca i dość szybko przyzwyczaił się do obecności kamer.

    Projekt powstawał bardzo szybko i czasami stawało się to męczące pod względem ciągłej zmiany miejsc. Nie przeszkadzała mi natomiast obecność kamer. Myślę, że to bardzo fajne przeżycie. Udało nam się zachować spontaniczność i jednocześnie pracować. Wiadomo, że takie programy rządzą się swoimi prawami, dlatego zrezygnowaliśmy z pokazywania sytuacji mało atrakcyjnych – mówi Mariusz Raduszewski.

    Para nie ma problemu z wyrażaniem emocji i towarzystwo ekipy filmowej nie przeszkadzało im w rozmowach na temat pracy czy prywatnych spraw. Raduszewski, pytany o to, czy reality show „Enjoy the view <3 Natalia” zmienił coś w jego związku z Siwiec, stanowczo zaprzecza.

    Program pokazuje przede wszystkim Natalię, ja jestem tylko tłem,  jej mężem, przyjacielem. Myślałem na początku, że będzie mnie trochę mniej, ale pracujemy nad wspólnymi projektami, spędzamy razem mnóstwo czasu. Mamy dość specyficzny związek, dużo napięć rozładowujemy  żartem, nie szczędzimy sobie prawdziwych opinii, nie gramy przed sobą. Jesteśmy w tym programie tacy, jacy jesteśmy na co dzień – mówi Raduszewski.

    W programie wystąpi gościnnie m.in. Red, z którym modelka współpracowała wcześniej na planie teledysku „Podpalamy noc”.

    Red spędza dużo czasu z moim mężem i załapał się do programu. Jest kontrowersyjną postacią, ma specyficzne poczucie humoru, które bardzo lubimy. Red jest Chorwatem, mieszkał w Genewie, w Nowym Jorku, w Chorwacji. On nie jest polski, jest kosmopolitą, i to bardzo interesujące, móc zobaczyć taką postać, przekonać się, jak ona się zachowuje, jakie ma podejście do wielu sytuacji, jak wyluzowaną jest osobą. Chcemy udowodnić szerszej publiczności, że można tak żyć. To jest taki miks takiego totalnego szaleństwa i luzu – mówi Natalia Siwiec.
     
    „Enjoy the view <3 Natalia” będzie miał swoją premierę 9 lutego na kanale VIVA Polska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.