Newsy

Natalia Siwiec: wybrałam suknię ślubną, ale najchętniej założyłabym dwie

2016-01-12  |  06:55

Natalia Siwiec ma już suknię ślubną. Wciąż nie jest jednak pewna, czy dokonała dobrego wyboru, podobały jej się bowiem aż dwie kreacje. Żałuje też, że w podjęciu decyzji nie pomógł jej Mariusz Raduszewski. Suknię, w której modelka weźmie ślub, Polacy będą mogli zobaczyć w programie „Salon sukien ślubnych”.

Natalia Siwiec to jedna z trzech gwiazd, które zdecydowały się wziąć udział w drugim sezonie programu „Salon sukien ślubnych” na antenie telewizji TLC. Przy pomocy konsultantek wybrała suknię, którą założy, gdy ponownie stanie na ślubnym kobiercu. Modelka twierdzi, że wybór wcale nie był łatwy wahała się bowiem między dwiema najpiękniejszymi – jej zdaniem – kreacjami.

– W końcu postawiłam na jedną. Nie jestem przekonana, czy na pewno to był dobry wybór, najchętniej poszłabym w dwóch, które najbardziej mi się podobały – mówi Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wymarzoną suknię ślubną modelka wybierała w towarzystwie mamy, siostry Malwiny oraz przyjaciółki. Kreacji nie widział jeszcze Mariusz Raduszewski. Pojawił się wprawdzie na planie programu, ale Natalia Siwiec nie pozwoliła mu zobaczyć sukni. Nie ukrywa jednak, że w pewnym momencie żałowała, że mąż nie pomógł jej w podjęciu decyzji.

– Chyba to pokazało, że jesteśmy po prostu jak dwie połówki jabłuszka, że jak nie ma całego jabłuszka, to jest mi jednak gorzej i trudniej mi coś wybrać – mówi Natalia Siwiec.

Modelka od trzech lat jest żoną Mariusza Raduszewskiego, jednak nie w świetle polskiego prawa. Para wzięła ślub w 2012 roku w Las Vegas. Na skromnej ceremonii obecna była tylko przyjaciółka modelki z mężem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.