Newsy

Natalia Szroeder: w dzieciństwie lubiłam bawić się lalkami i marzyłam o byciu księżniczką

2015-08-17  |  06:50

Natalia Szroeder zdradziła, że w dzieciństwie uwielbiała bawić się lalkami i marzyła, aby poczuć się jak księżniczka. Dzięki temu, że niedawno została ambasadorką marki Ever After High, w końcu mogła zrealizować swoje marzenie. Piosenkarka nagrała piosenkę do bajki w polskiej wersji oraz wystąpiła w klipie.

Oglądałam bajki, np. „Królewnę Śnieżkę” czy „Śpiącą Królewnę”. Wychowałam się na nich, są bliskie mojemu sercu. Uwielbiałam się bawić lalkami i uwielbiałam układać bajkowe historie. Teraz to robię przy projekcie Ever After High i to jest powrót do moich dziecinnych lat. Mam troję rodzeństwa, w tym brata, który jest rok młodszy ode mnie, więc wczesne dzieciństwo kojarzy mi się z nim, bo wtedy na świecie byliśmy tylko my. On miał swój samochodowo-dinozaurowy w świat, a ja byłam z tych księżniczkowatych – mówi Natalia Szroeder agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Ever After High to opowieść o dzieciach klasycznych postaci bajkowych z m.in. „Czerwonego Kapturka” czy „Królewny Śnieżki”. Chodzą do jednej szkoły, dzielą się na dwie grupy Royals i Rebels i przeżywają różne przygody.

Piosenkarka nagrała niedawno piosenkę do bajki w języku polskim oraz wystąpiła w klipie.

W spocie miałam okazję wcielić się w jednego bohatera z grupy Royalsów i w jednego z grupy Rebelsów. To są dwie zupełnie skrajne osobowości, więc to było dla mnie również wyzwanie aktorskie. To była także świetna zabawa, w takim księżniczkowym klimacie, więc bardzo mi się podobało – mówi gwiazda.

Jednym z powodów, dla którego Natalia Szroeder zdecydowała się nawiązać współpracę z tą marką, było podobieństwo głównych bohaterek do niej samej.

Przez całe życie chciałam śpiewać, więc robiłam wszystko, żeby to się ziściło. Udało mi się. Te postacie też są przebojowe, pełne wiary w siebie, w to, że mogą spełniać swoje marzenia, że wszystko jest możliwe. Podobają mi się przesłania marki i dlatego zdecydowałam się na współpracę. W końcu czuję się jak księżniczka – przyznaje Natalia Szroeder

Wokalistka od kilku miesięcy mieszka w Warszawie, gdzie nagrywa płytę. Przygotowuje się także do udziału w 4. edycji show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.