Mówi: | Natalia Szroeder |
Funkcja: | wokalistka |
Natalia Szroeder: w dzieciństwie lubiłam bawić się lalkami i marzyłam o byciu księżniczką
Natalia Szroeder zdradziła, że w dzieciństwie uwielbiała bawić się lalkami i marzyła, aby poczuć się jak księżniczka. Dzięki temu, że niedawno została ambasadorką marki Ever After High, w końcu mogła zrealizować swoje marzenie. Piosenkarka nagrała piosenkę do bajki w polskiej wersji oraz wystąpiła w klipie.
– Oglądałam bajki, np. „Królewnę Śnieżkę” czy „Śpiącą Królewnę”. Wychowałam się na nich, są bliskie mojemu sercu. Uwielbiałam się bawić lalkami i uwielbiałam układać bajkowe historie. Teraz to robię przy projekcie Ever After High i to jest powrót do moich dziecinnych lat. Mam troję rodzeństwa, w tym brata, który jest rok młodszy ode mnie, więc wczesne dzieciństwo kojarzy mi się z nim, bo wtedy na świecie byliśmy tylko my. On miał swój samochodowo-dinozaurowy w świat, a ja byłam z tych księżniczkowatych – mówi Natalia Szroeder agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Ever After High to opowieść o dzieciach klasycznych postaci bajkowych z m.in. „Czerwonego Kapturka” czy „Królewny Śnieżki”. Chodzą do jednej szkoły, dzielą się na dwie grupy Royals i Rebels i przeżywają różne przygody.
Piosenkarka nagrała niedawno piosenkę do bajki w języku polskim oraz wystąpiła w klipie.
– W spocie miałam okazję wcielić się w jednego bohatera z grupy Royalsów i w jednego z grupy Rebelsów. To są dwie zupełnie skrajne osobowości, więc to było dla mnie również wyzwanie aktorskie. To była także świetna zabawa, w takim księżniczkowym klimacie, więc bardzo mi się podobało – mówi gwiazda.
Jednym z powodów, dla którego Natalia Szroeder zdecydowała się nawiązać współpracę z tą marką, było podobieństwo głównych bohaterek do niej samej.
– Przez całe życie chciałam śpiewać, więc robiłam wszystko, żeby to się ziściło. Udało mi się. Te postacie też są przebojowe, pełne wiary w siebie, w to, że mogą spełniać swoje marzenia, że wszystko jest możliwe. Podobają mi się przesłania marki i dlatego zdecydowałam się na współpracę. W końcu czuję się jak księżniczka – przyznaje Natalia Szroeder
Wokalistka od kilku miesięcy mieszka w Warszawie, gdzie nagrywa płytę. Przygotowuje się także do udziału w 4. edycji show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.
Czytaj także
- 2024-09-06: Bajkoterapia może być skutecznym narzędziem edukacyjnym. Wspiera rozwój emocjonalny u dziecka i pomaga mu radzić sobie z codziennymi problemami
- 2024-08-13: Natalia Nykiel: Ostatnio dużo się rozciągam, biegam i zrezygnowałam z alkoholu. Chcę być w jak najlepszej formie przed treningami do „Tańca z gwiazdami”
- 2024-08-19: Natalia Nykiel: Dla mnie to jest bardzo szalony rok, ale ja uwielbiam, jak mam wypchany kalendarz. Wtedy czuję, że żyję i czerpię z tego bardzo dużo energii
- 2024-01-02: Aneta Glam-Kurp: Nie chciałam się przywitać z Natalią Janoszek, bo słyszałam, że oszukała całą Polskę, a ja nie toleruję kłamstwa. W dżungli spojrzałam na nią z innej perspektywy
- 2024-01-17: Natalia Janoszek: Wiedziałam, że dziewczyny z programu „Królowa przetrwania” mają już wyrobioną opinię na mój temat. Znalazłam się w ogniu ich pytań
- 2024-01-31: Natalia Janoszek: Jestem pod opieką psychologa i psychiatry. Już nie zamierzam się chować ani być ofiarą tylko dlatego, że jestem przez kogoś atakowana
- 2023-12-29: Natalia Janoszek: Mimo że minęło już dużo czasu od wybuchu afery, to ja nadal dostaję życzenia śmierci. Czekam na sądowne rozstrzygnięcie tej sprawy
- 2023-12-19: Natalia Uliasz: Buduję życie między Polską a Bali. Żyję tam zdrowo i holistycznie, ale tęsknię za Warszawą i światem mody
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-05-25: Natalia Zastępa: Studia i przeprowadzka do Warszawy to dopiero wierzchołek góry lodowej. Myślę, że największe zmiany dopiero przede mną
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.