Newsy

Natalia Szroeder: Z Lidią Kalitą mamy połączenie mentalne. Ona czyta w moich myślach

2017-09-22  |  06:45

Wokalistka podkreśla, że doskonale czuje się w kreacjach od Lidii Kality. Są one współczesne, nowoczesne i z klasą, a do tego bardzo wygodne, co jest niezwykle ważne na scenie. Projektantka dobrze zna styl, gust i oczekiwania piosenkarki. Kreacje dla niej mają podkreślać młodość, świeżość i duży potencjał artystyczny.

Współpraca między Natalią Szroeder a Lidią Kalitą rozpoczęła się pół roku.

– Jak zwykle potrzebowałam czegoś na ostatnią chwilę, nie wiedziałam, gdzie uderzać, do kogo. Zawsze podobały mi się kreacje Lidki, ale wcześniej nie miałam za bardzo śmiałości się odzywać, ale pomyślałam: warto spróbować, jak zwykle jestem spóźniona, może to mój jedyny ratunek. Lidka przyjechała, okazało się, że jest masa pięknych rzeczy i że rozmiarowo wszystko pasuje – mówi agencji Newseria Natalia Szroeder, wokalistka.

Lidia Kalita przyznaje, że urzekła ją nie tylko doskonała sylwetka wokalistki, lecz także jej niebanalna osobowość i silny charakter. Mimo młodego wieku artystka może się poszczycić wieloma sukcesami, a nadal ma w sobie pokorę, skromność i konsekwentnie podąża swoimi muzycznymi ścieżkami.

Ubieramy Natalię na koncerty, różne wyjścia, jako młoda osoba zafascynowała mnie swoją urodą i talentem, młodością. Postanowiłam, że ona w tym roku będzie moją muzą. Natalia ma fantastyczną figurę, więc wszystkie pokazowe rzeczy idealnie na nią pasują, nie mam tutaj żadnego problemu – mówi Lidia Kalita, projektantka.

Szroeder bardzo sobie chwali współpracę z Lidią Kalitą i podkreśla, że w kwestiach modowych rozumieją się bez słów.

Czasami mam wrażenie, że Lidka czyta mi w myślach. Przychodzę do niej, mam jakieś konkretne wyjście i Lidka pokazuje: może to? Myślę: tak! Jest to dokładnie to, co pasuje mi na konkretne wydarzenie. Zawsze się dobrze w tym czuję, to jest współczesne, nowoczesne i bardzo z klasą, a do tego wygodne, a na scenie wygoda się liczy. Mamy tutaj ewidentnie połączenie mentalne, doskonale się dogadujemy, zresztą wystarczy spojrzeć na kreacje Lidki, wszystkie są przepiękne, trudno, aby którakolwiek mi się nie podobała – mówi Natalia Szroeder.

W strojach zaprojektowanych przez Lidię Kalitę, artystka prezentowała się już podczas wielu festiwali, koncertów i na czerwonym dywanie. Piosenkarka była także muzą projektantki podczas Flesz Fashion Night.

Mimo że nastolatką nie czuję się już od dawna, to wizerunkowo zaczynam z tym zrywać dopiero teraz. To jest taki przełomowy moment. Dużo lepiej się czuję, bardziej kobieco niż młodzieżowo, duża w tym zasługa ludzi, którzy mi w tym pomagają, czyli Lidki  – mówi Natalia Szroeder.

Wokalistka ma za sobą bardzo intensywny sezon. Do końca października w każdy weekend ma jeszcze zaplanowane koncerty. Trwają także prace nad materiałem na nową płytę

Każdy dzień jest zajęty i szczerze mówiąc, trochę nie mogłam się tego doczekać. Mimo że mam intensywny czas od stycznia, to bardzo czekałam na to, żeby wejść do studia i robić nowe piosenki, a teraz ten czas nadszedł. Dużo pracuję w studiu, robię dużo nowych projektów, dużo nowych kampanii. Nagrałam też utwór do filmu „Tarapaty”, który można zobaczyć w kinach od 15 września, więc dużo się dzieje i jest extra – mówi Natalia Szroeder.

Bez wątpienia można już powiedzieć, że ten rok należał do Natalii Szroeder. Piosenkarka wygrała wiosenną edycję „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, była jedną z współprowadzących Polsat SuperHit Festiwal 2017, a jej utwory debiutanckiego albumu „NATinterpretacje” nadal cieszą się niesłabnącą popularnością.

– Lubię szukać, smakować, sprawdzać swoje możliwości, eksperymentować, natomiast muzyka i śpiew od zawsze były i na zawsze będą moją największą pasją. Cały czas jestem wokalistką i to najbardziej gra mi w duszy – mówi Natalia Szroeder.

Natalia ma wiele twarzy, próbowała różnych rzeczy, jak widać z sukcesem, śpiewa, tańczy, naśladuje inne osoby, po prostu talent. Jest w tym wieku, że jest to czas na eksperymenty – mówi Lidia Kalita.

Lidia Kalita od dawna obecna jest na polskim rynku mody. Przez 20 lat pracowała wraz ze swoją siostrą pod szyldem marki Simple. Później każda z nich poszła w swoją artystyczną stronę. Projektantka nie kazała jednak długo czekać na swój powrót. Niedługo po rozstaniu z marką Simple otworzyła własny brand pod swoim nazwiskiem. Jej kreacje chętnie wybierają m.in. Zofia Ślotała, Paulina Sykut-Jeżyna i Katarzyna Zielińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.