Newsy

Neonowe kąpielówki nawiązujące do trendów z lat 70. i 80. najmodniejsze w tym sezonie

2014-07-29  |  06:50
W tym sezonie w modzie plażowej dla panów królują kąpielówki z zaokrąglonymi wykończeniami nogawek i kontrastowymi lamówkami, przez co przypominają projekty z lat 70. i 80. To nawiązanie do stylistyki vintage. Dużą popularnością cieszą się również slipy z nadrukami. Z kolei dla mężczyzn, którzy stawiają na aktywny wypoczynek, producenci przygotowali spodenki z wewnętrzną kieszonką, która zapobiega otarciom i przepoceniu.

W sezonie wiosna-lato 2014 w modzie plażowej dla panów znajdujemy ponadczasową klasykę, która zapewnia komfort oraz wygodę. Elementem wyróżniającym są delikatne wstawki neonowych, kontrastujących kolorów, m.in. oranży, pomarańczowego, zielonego, niebieskiego, które przełamują nasycenie kolorystyczne w kolekcji męskiej. Odnaleźliśmy te inspiracje w latach 80., w stylistyce vintage – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Zatorska, kierownik działu marketingu marki Atlantic.

Kąpielówki w formie szortów w tym sezonie występują nie tylko w wersji klasycznej, lecz także w wydaniu retro, z zaokrąglonymi wykończeniami nogawek. Zazwyczaj są szyte z poliestru, więc szybko schną na słońcu. Styliści radzą, by tego typu spodenki na plaży nosić z koszulką polo lub T-shirtem.

Największym hitem tego sezonu są spodenki zaprojektowane z myślą o mężczyznach, którzy wypoczywają aktywnie. Są wykonane z wysokogatunkowej bawełny z domieszką elastanu, przez co nie tracą fasonu w czasie noszenia. Zapewniają komfort i swobodę ruchów.

Innowacją jest seria magic pocket, w skład której wchodzą zarówno kąpielówki, jak bielizna nocna i dzienna. Jest ona idealna dla mężczyzn nowoczesnych, uprawiających sporty. Wszystkie produkty z tej linii mają wewnętrzną kieszonkę, która bardzo optymalizuje wszelkie ruchy – tłumaczy  Monika Zatorska.

Panowie, którzy na plaży chcą być trendy, mogą również wybrać modele z motywami egotycznymi lub w biało-granatowe paski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.