Newsy

Nowa Wodzianka Sonia Wesołowska: jestem molem książkowym

2014-04-28  |  07:10
Sonia Wesołowska została nową Wodzianką w programie Kuby Wojewódzkiego. Modelka podkreśla, że Wojewódzki nie ma nic wspólnego z jej wizerunkiem. Ponadto oddziela swoją pracę w programie od życia prywatnego. Zdradza także, że jej pasją jest czytanie książek.

Sonia Wesołowska podkreśla, że to, co dzieje się w pracy, oddziela grubą kreską od swojego życia prywatnego. Wesołowska łączy pracę w modelingu ze studiami. W wolnym czasie oddaje się kulturze i sztuce.

Jestem molem książkowym, pochłaniam po prostu wszystko. Od Harry’ego Pottera, którego czytam co roku całą sagę, po jakieś thrillery, psychologiczne książki i inne autobiografie. Raz w miesiącu muszę znaleźć czas, żeby pójść do teatru – w cudzysłowie odchamić się, pójść na jakąś wystawę czy kupić jakiś album z malarstwem, z dziełami sztuki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sonia Wesołowska.

Nowa Wodzianka znana jest widzom z pierwszej edycji programu Top Model. Do programu Kuby Wojewódzkiego dostała się przez casting, zastępując tym samym ciężarną Dominikę Zasiewską. Wesołowska podkreśla, że Wojewódzki nie jest odpowiedzialny za jej wizerunek w programie.

Kuba jest tylko moim kolegą z pracy, nie bardzo ma wpływ na kierowanie moim wizerunkiem. To ja i moi menadżerowie dbamy o wizerunek Wodzianki. Kuba do niczego nie przykłada ręki – tłumaczy Wesołowska. 

Styliści i producenci programu zdecydowali się dać modelce ujednolicony image. Wesołowska zapowiada, że Wodzianka będzie kobietą piękną, seksowną i z klasą.

 – Jak można zauważyć, stylizacje Dominiki, poprzedniej Wodzianki, były niejednorodne stylistycznie. Teraz ze stylistkami i produkcją ustaliliśmy, że chcemy pójść w jeden styl, w jedną seksowną, kobiecą Wodziankę – dodaje modelka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.