Mówi: | Odeta Moro-Figurska |
Funkcja: | dziennikarka i prezenterka telewizyjna |
Odeta Moro: bardzo tęsknię za pracą w telewizji
Odeta Moro-Figurska półtora roku temu pożegnała się z pracą prezenterki w TVP. Od tamtej pory nie pojawia jako prowadząca w żadnej ze stacji telewizyjnych. Dziennikarka przyznaje, że na brak zajęć nie narzeka, ale mimo wszystko brakuje jej pracy na wizji.
– Bardzo tęsknię. Przez 12 lat bycia na antenie wiele się nauczyłam. Z perspektywy czasu widzę, jaką adrenalinę mi to dawało. Natomiast w dalszym ciągu pracuję wokół mediów. Czerpię z tego jednak zupełnie inny rodzaj przyjemności – mówi Odeta Moro-Figurska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Jeszcze podczas pracy w TVP Moro-Figurska założyła Fundację Szczęśliwe Macierzyństwo. Dziennikarka wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę i kontakty w nowej pracy.
– Jestem w trakcie przygotowań do różnych ciekawych projektów łączących działalność medialną z charytatywną – opowiada dziennikarka.
Pod koniec marca startuje kolejna, dziewiąta już, edycja ogólnopolskiej akcji społecznej „Szczęśliwa mama, szczęśliwe dziecko”. Dziennikarka jako główna pomysłodawczyni i tym razem zachęca do wzięcia udziału wszystkie kobiety, które są w ciąży lub planują dziecko.
– Tegoroczną akcję organizujemy z miesięcznikiem „Mamo, to ja”. Z tego względu kampania zapraszająca kobiety na spotkania planowana jest na większą skalę. To akcja, której sercem są bezpłatne gabinety USG i USG 4D oraz konsultacje medyczne. Będzie z nich można skorzystać w 20 największych polskich miastach – mówi Moro-Figurska.
Szczegółowa lista miast i terminy spotkań już wkrótce będą dostępne na stronie internetowej Fundacji Szczęśliwe Macierzyństwo.
Do pobrania
Czytaj także
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
- 2025-03-05: KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
- 2025-02-25: Trwa nabór wniosków do programu dopłat do elektryków. Bez zmiany systemu podatków może być krótkotrwałym mechanizmem wsparcia rynku
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-01-31: Zmieni się definicja mobbingu. Nowe prawo da skuteczniejsze narzędzia ochrony nękanym pracownikom
- 2025-02-06: Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
- 2025-02-26: Iwona Guzowska: Są dyscypliny sportu ociekające złotem jak piłka nożna. W innych wysiłek jest dużo większy i osiągnięcia kosmiczne, a nie ma sponsorów
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2025-01-16: Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.