Newsy

Odpowiednim makijażem można odjąć sobie lat

2014-02-11  |  06:30
Mówi:Agnieszka Grzelak
Funkcja:wizażystka telewizyjna, autorka bloga blog.grzelak-makeup.com
  • MP4
  • Zmarszczki i inne niedoskonałości cery często zdradzają metrykę. Aby na co dzień nieco się odmłodzić, można zastosować parę trików kosmetycznych, które odejmą lat. Żelazne zasady odmładzającego make-upu to: niewiele pudru, róż zamiast bronzera i jasny makijaż oka.

    Makijaż odmładzający przede wszystkim musi być delikatny. Kieruję się zasadą im mniej, tym więcej mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle wizażystka telewizyjna, Agnieszka Grzelak.

    Dojrzałe panie powinny wystrzegać się mocnego makijażu. Nie należy stosować zbyt dużo podkładu, a jeśli już, to warto wybierać ten liftingujący. Zwyczajny puder lepiej zastąpić pudrem HD, który jest bardzo drobny i nie podkreśla zmarszczek. W miejsce bronzera warto użyć różu, który odświeży koloryt skóry.

    Jeżeli chodzi o cienie do oczu, to odradzałabym w ogóle jakiekolwiek czernie czy ciemne szarości, bo to wszystko postarza. W ich miejsce lepiej użyć jasnego cienia, zrezygnować z eyelinera, wystarczy sam tusz do rzęs   radzi wizażystka.

    Usta dobrze jest podkreślić delikatnym błyszczykiem i nieobciążającą pomadką, ale nie w odcieniu pomarańczowym, ponieważ dodaje on lat.

    Przed ważnym wyjściem warto zainwestować w dobre serum liftingujące, które wygładza skórę twarzy. Jednak jest to kosmetyk, którego używać się powinno od czasu do czasu. Na co dzień wystarczy pamiętać o nawilżeniu cery i regularnym stosowaniu odpowiednich do naszego wieku kremów do twarzy.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Seriale

    Sport

    Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

    Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

    Konsument

    Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

    Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.