Newsy

Paulina Sykut-Jeżyna: Z wiekiem polubiłam biżuterię. Najchętniej noszę subtelne ozdoby

2016-10-20  |  06:50

Prezenterka jeszcze do niedawna niechętnie nosiła biżuterię. Zazwyczaj ograniczała się do subtelnych kolczyków. Twierdzi jednak, że z wiekiem polubiła tego typu ozdoby i dziś chętnie wkłada łańcuszki z zawieszkami, kolczyki i bransoletki. Nie rozstaje się ponadto z pierścionkiem zaręczynowym i obrączką ślubną.

Paulina Sykut-Jeżyna od kilku lat uważana jest za jedną z najlepiej ubranych polskich gwiazd. Prezenterka jest miłośniczką minimalistycznego stylu i prostych, aczkolwiek bardzo kobiecych fasonów. Zamiłowanie do minimalizmu przenosi także na biżuterię twierdzi, że jest zwolenniczką delikatnych, lekkich ozdób. Jeszcze do niedawna na co dzień nosiła tylko niewielkie kolczyki, więcej biżuterii wkładała wyłącznie na duże wieczorne wyjścia. 

– Od jakiegoś czasu mówię, że to zmienia się z wiekiem. Polubiłam biżuterię i noszę ją, zmieniam, ale zwykle jest to bardzo delikatny zestaw. Dzisiaj mam na sobie łańcuszki, delikatne kolczyki i takie rzeczy bardzo lubię, więc subtelnie raczej – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Gwiazda Polsatu nie ma nic przeciwko biżuterii noszonej przez dzieci. Zastrzega jednak, że muszą to być ozdoby skromne i delikatne, najlepiej podkreślające więź matki z córką. Sama jako mała dziewczynka chętnie nosiła tego typu biżuterię.

– Jak byłam małą dziewczynką, to nosiłam łańcuszek od mojej mamy, nosiłam później jako nieco starsza kolczyki, z którymi się nie rozstawałam. To były takie rzeczy o wartości bardzo sentymentalnej mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

Prezenterce spodobała się najnowsza kolekcja Ani Kruk, stworzona wraz z marką Coccodrillo. W jej skład wchodzą trzy linie, przeznaczone dla mam i i ich córek. W kolekcji znajdują się naszyjniki, kolczyki i bransoletki o casualowym charakterze. Paulina Sykut-Jeżyna nie wyklucza, że wybierze spośród nich coś dla siebie i swojej mamy, a także córeczki Róży, która wkrótce przyjdzie na świat. 

– Bo w sumie będziemy takie trzy połączone ze sobą więzami miłości. Myślę, że możemy sobie pozwolić na taką delikatną biżuterię, która będzie naszym symbolem mówi prezenterka.

Obecnie biżuteria, z którą gwiazda się nie rozstaje, to pierścionek zaręczynowy oraz obrączka ślubna. Twierdzi, że ozdoby te darzy największym sentymentem i nie wychodzi bez nich z domu. 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.