Newsy

Program „Na językach” znika z anteny TVN

2016-07-06  |  06:55

Jesienią widzowie TVN nie zobaczą kolejnych odcinków programu „Na językach”. Agnieszka Szulim uznała, że w jej życiu zawodowym czas na nowe wyzwania. Poprowadzi program „Azja Express” z udziałem takich gwiazd jak Hanna Lis i Małgorzata Rozenek. Dziennikarka zrezygnowała także z prowadzenia „Stylowego magazynu”.

Agnieszka Szulim prowadziła program „Na językach” od lutego 2013 roku. Dziennikarka co niedzielę wraz ze swoimi gośćmi podsumowywała najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w świecie show-biznesu. Po ponad trzech latach uznała, że przyszedł czas na nowe zawodowe wyzwania. Zapewnia, że rezygnacja z „Na językach” była jej świadomą decyzją, zamierza się skupić bowiem na nowym programie „Azja Express”.

Pora, aby iść dalej. „Azja Express” jest takim programem, który otwiera kolejny etap w moim życiu zawodowym – mówi Agnieszka Szulim agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zmiany w życiu zawodowym gwiazdy TVN nie dotyczą wyłącznie „Na językach”. Jesienią na antenę TVN Style nie wróci także program „Stylowy magazyn”, którego gospodynią Szulim była od marca 2013 roku.

– To też jest moja świadoma decyzja, bo lubię zmiany. Lubię nowe wyzwania i iść po coś, więc idę – mówi Agnieszka Szulim.

Gwiazda TVN twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń związanych z karierą telewizyjną. Chciałaby m.in. samodzielnie wyprodukować swój kolejny program. Nie wyklucza, że nastąpi to już niedługo.

– Na pewno nie w tej ramówce, ale może w następnej. Zobaczycie wtedy, o czym będzie, ale na pewno będzie bliżej „Azji Express” niż „Na językach” – mówi Agnieszka Szulim.

Program „Azja Express” zadebiutuje na antenie TVN jesienią tego roku. Wystąpią w nim takie gwiazdy jak Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Hanna Lis i Łukasz Jemioł. Zadaniem uczestników będzie samodzielne przemierzenie określonej trasy w różnych częściach Azji i utrzymanie się za jednego dolara dziennie.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.