Newsy

Przemysław Cypryański zagra w pierwszym polskim sitcomie internetowym

2014-03-19  |  07:00
Przemysław Cypryański wystąpi w internetowym sitcomie „Kumple”, który opowiada o losach dwóch singli żyjących w dużym mieście. Pomysłodawcą projektu jest Adam Molak, a Cypryańskiemu na ekranie partnerują m.in. Maciej Jachowski, Joanna Jabłczyńska i Aleksandra Kisio.

Fabuła „Kumpli” koncentruje się wokół relacji damsko-męskich obserwowanych z lekkim przymrużeniem oka. Na YouTubie można obejrzeć zwiastun produkcji. Na razie nie wiadomo, kiedy serial będzie miał swoją premierę.

Różnica między telewizją a internetem jest taka, że nie musimy dopasowywać się do ramówek. Myślę, że zadebiutujemy na przełomie wiosny i lata. To historia dwóch kumpli, którzy przyjeżdżają z małej miejscowości do dużego miasta i próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Przemysław Cypryański agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeden z bohaterów jest artystą, drugi – lekarzem. Choć mają skrajnie odmienne temperamenty, przyjaźnią się od dziecka i doskonale się dogadują. Bohater grany przez Cypryańskiego ma duże powodzenie u kobiet, natomiast jego kolega, w którego wciela się Maciej Jachowski, jest bardzo nieśmiały.

W podobnej roli można oglądać Cypryańskiego w spektaklu „Testament cnotliwego rozpustnika” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Aktor wciela się tam w postać Don Juana, który pod koniec życia dokonuje swoistego rachunku sumienia. Po odejściu z serialu „M jak miłość” Cypryański poświęcił się niemal całkowicie teatrowi.

Cały czas występuję również w Teatrze Żydowskim w moim ukochanym „Skrzypku na dachu”. Teatr sprawia mi wiele przyjemności i poświęcam mu dużo więcej czasu niż projektom filmowym. Nie staram się jednak zupełnie uciekać przed kamerą – deklaruje aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.