Newsy

Rafał Grabias i Gabriel Seweryn: Film „365 dni” będzie hitem. Nie wszyscy Polacy są pruderyjni

2020-01-08  |  06:22

Gwiazdy telewizyjnego programu „Królowe życia” jednogłośnie przyznają, że nie mogą się doczekać premiery filmu „365 dni”, realizowanego na podstawie głośnej powieści Blanki Lipińskiej o tym samym tytule. Gabriel Seweryn i Rafał Grabias zdradzają, że widzieli już fragmenty produkcji. Ich zdaniem będzie ona hitem, ponieważ Polacy z roku na rok stają się mniej pruderyjni i częściej rozmawiają o seksie.

Rafał Grabias zdradza, że podczas seansu widź będzie zaskakiwany różnego rodzaju atrakcjami wizualnymi. Jego zdaniem książki, choć działają na zmysły, nie zawsze są w stanie ukazać pikantne szczegóły miłosnych opowieści. 

– Po przeczytaniu książki Blanki mam nadzieję, że film będzie jeszcze bardziej pikantny. Czytanie, co prawda, działa na wyobraźnię, ale ekranizacja może dużo pokazać. Na ekranie pojawią się piękne ciała, przystojny Massimo, piękna kobieta, no i seks – mówi agencji Newseria Lifestyle Rafał Grabias.

Z Grabiasem zgadza się jego partner – Gabriel Seweryn. Zaznacza także, że miał już przyjemność oglądnąć wybrane sceny filmu i zrobiły one na nim duże wrażenie. Zwłaszcza scenografia nawiązująca do klimatów śródziemnomorskich bardzo mu się podobała.

– Kawałek filmu, który obejrzeliśmy, był bardzo dobry. Świetne otoczenie, włoskie klimaty i słońce. Myślę, że film będzie hitem – dodaje Gabriel Seweryn.

 Bohaterowie show „Królowe życia” zauważają, że Polska z biegiem czasu robi się coraz mniej pruderyjna. W związku z tym film, który opowiada o seksie, może okazać się dużym sukcesem i przyciągnąć do kina sporą publiczność.

– To nie jest tak, że wszyscy Polacy są pruderyjni. Uważam, że nadszedł już czas na takie filmy – tłumaczy Rafał Grabias.

– Większość ludzi rozmawia o seksie – dodaje do wypowiedzi partnera Gabriel Seweryn.

Zdaniem Grabiasa i Seweryna w Polsce o seksie często nadal mówi się w sposób wulgarny i niesmaczny. Filmy takie jak „365 dni” mogą pomóc w rozpoczęciu innego, zupełnie nowego dialogu, którego podstawą będzie wartość estetyczna, subtelność i sensualność.

– Często o seksie rozmawia się w wulgarny sposób. Jednak nie chodzi o to, żeby rozmawiać o nim wulgarnie, ale żeby robić to ze smakiem – mówi Rafał Grabias.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy