Newsy

Wiktoria Gąsiewska: Moja buzia dosyć mocno się zmieniła od czasu początków „Rodzinki.pl”. Fajnie zobaczyć coś, co się nagrywało 5–10 lat temu

2020-03-30  |  05:45

„Rodzinka.pl” to serial telewizyjny, który przez wiele lat cieszył się ogromną popularnością. Niedawno media obiegła wiadomość, że projekt został zakończony. W konsekwencji 15. sezon serialu okazał się ostatnim. Aktorzy otwarcie przyznają, że nie spodziewali się takiego obrotu spraw. Wiktoria Gąsiewska, która przez lata wcielała się w rolę Agaty, tłumaczy, że dla wszystkich była to zarówno niespodziewana, jak i bardzo przykra wiadomość.

Młodzi aktorzy „Rodzinki.pl” dorastali wraz ze swoimi bohaterami. Przygoda Wiktorii Gąsiewskiej z serialem rozpoczęła się, gdy miała zaledwie 14 lat. Od tego czasu sporo się zmieniło – jej kariera nabrała tempa. Aktorka wspomina tamten okres swojego życia z sentymentem i uśmiechem.

– Ostatnio obejrzałam jakiś stary odcinek. Moja buzia dosyć mocno się zmieniła od tego czasu. Fajnie zobaczyć coś, co się nagrywało 510 lat temu, i zauważyć tę różnicę. Gdy człowiek codziennie na siebie patrzy, to aż tak tego nie widzi. Przyzwyczajamy się do swojej buzi. Ale rzeczywiście jest spora różnica – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Wiktoria Gąsiewska.

Julia Wieniawa przyznała, że o zdjęciu „Rodzinki.pl” dowiedziała się z mediów społecznościowych Małgorzaty Kożuchowskiej. Wiktoria Gąsiewska wyznaje, że tak jak całą ekipę ją także zaskoczyła decyzja władz TVP. Aktorka patrzy jednak w przyszłość optymistycznie. Podobnie jak pozostali aktorzy grający w serialu nie narzeka bowiem na brak propozycji zawodowych.

– Każdy projekt ma swój początek i finał. W tym przypadku było to jednak niemiłe zaskoczenie. O tym, że „Rodzinka.pl” nie będzie kontynuowana, dowiedzieliśmy się z dnia na dzień, więc nie byliśmy na to przygotowani. Ponadto mieliśmy nagrywać 16. sezon serialu, więc zaskoczenie było podwójne – tłumaczy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.